Het was stil... het enigste wat je kon horen waren de hoeven van Jackson op de stenen. De reis was mooi maar heel lang. Jackson stopte bij een grote grot. " hier is het..het hol van de trollen.." zei hij. Het was erg donker binnen. Je hoorde wat gebrul geboer en gebrom. In de verte zagen we een trol lopen. " snel achter de bosjes !" Zei Jackson. En hij trok me mee. We zagen de trol naar binnen gaan. Hij had 1 groot oog en zag er smerig uit en hij stonk een uur in de wind niet normaal. Ik keel snel naar zijn teen nagel die er elk moment vanaf kon vallen. " dat ding kan ik nooit pakken !" Zei ik tegen Jackson. " pak zijn kleine teen nagel dan " zei Jackson. " gozer! Die teen nagel is bijna net zo groot al een roei boot!" Zei ik. "Pak zijn grote teen nagel dan" zei Jackson. " die is bijna net zo groot als een voetbal veld je hebt ht wel erg hoog gekregen boven he" zei ik
We stonden nog een tijdje te kijken. Ik wist niet hoe we dit gingen doen. " loop ik groot risico ?" Vroeg ik aan Jackson. "Uhmm ja.. nee.. soort van" zei hij stotterend. " nee daar heb ik wat aan" zei ik vol met sarcasme. Ik zuchte en ik liep de grot in. Ik keek nog snel achterom naar Jackson. " succes..." wensde hij me nog toe. Ik knikte en ik liep door de donkere grot in.
Het stonk meer kan ik niet zeggen. Uiteindelijk wende mijn ogen aan het donker en kon ik wat zien. Men vleugels hingen stil op me rug. Maar elke keer als ik schrok spreidde mijn vleugels en stonden ze klaar om uit te halen. Na een tijd lopen zag ik de trollen zitten. Ik sprong snel achter een steen zodat ik niet zou op vallen. Ze zaten aan een tafel met een groot stuk vlees. Ik wil niet weten wat dat ooit was.. maar oké. Ik zag alle tenen. Waarom eigenlijk teennagels ! Waarom niet gewoon een uhh weet ik veel iets anders! Maar oké.
Ik sloop verder om dichterbij te komen. "GGGGGGGRRRRRRRREW"
Ik schrok en keek snel achterom. En ja hoor daar staat een trol. Gebeurd mij weer. 'Ik een b-ben navadja' zei ik erg bang. 'Kan me niet schelen wie je bent!' Zei de trol. Nou oké aardig. Ik keek snel naar zijn teen nagel die los zat. Oké nu of nooit...
Ik spreidde mijn vleugels uit. 'Navadja?...' zei de trol. Oké nu snap ik er echt niets meer van maar oké. ' j-ja' zei ik tegen de trol. ' ben jij echt ? Ben je er om ons te redden?' Vroeg de trol aardig. 'Ja eigenlijk wel ja' zei ik. 'Wat heb je nodig ?ik help je !' Zei de trol. 'Nou Ehh eigenlijk heb ik je...teen nagel nodig..' zei ik met een moeilijk gezicht.Voordat ik iets kon zeggen bukte de trol en rukte zijn nagel er af. Ik keek snel weg man wat vies! ' hier neem mee en ga snel de grot uit het is hier niet veilig..' zei de trol aardig. ' oké bedankt ik zal aan u denken in mijn strijd !' Zei ik terwijl ik snel weg rende. De lange weg terug door de grot. Ik begon weer licht te zien. Ik rende de grot uit naar Jackson. Naar ik moest heel erg wennen aan het licht maar dat werdt al snel beter.
' je hebt het overleeft !!! En hoe was het?' Vroeg Jackson. 'Pfff makelijk toch hahahaha' zei ik lachend. Ik geloofde mezelf niet eens. 'Ik ben blij om je weer te zien navadja! Weer een stap dichterbij!' Zei Jackson. ' ja dichterbij faronzo..' zei ik. ' oké spring op me rug we gaan terug naar blaze en Lilly ' zei Jackson terwijl hij iets door zijn benen ging zodat ik makelijk kon op stappen. Ik stapte op. En we liepen terug. We namen een terug weg via het bos. Dat zou veiliger moeten zijn.. ik hoop het wel. De teen nagel stonk enorm trouwens. Ik wou er snel vanaf zijn. Maar we waren gelukkig al onderweg naar Lilly en blaze..
—————————
Hooooi sorry voor het lange niet schrijven ik probeer nog te schrijven maar school en zo dusss jaaa maar okeee :) zeg als jullie nog leuke dingen hebben voor in ht verhaal ❤
JE LEEST
Other side..
Teen FictionDit verhaal gaat over navadja en faronzo die een leuk avontuur beleven in een andere wereld ❤️ ze ontdekken dat ze krachten hebben en vechten in die andere wereld tegen valvadon een goede schurk als je ht mij vraagt. Dit verhaal is geschreven vanuit...