P.O.V faronzo
Ik zit Op een oude stoel aan de andere kant van de lange tafel. Aan de andere kant zit valvadon. Maar wij moeten 'meester' zeggen. Hij heeft een capuchon over zijn hoofd gedaan. Je ziet niet veel van zijn gezicht. Want het is helemaal verbrand als in door vuur. Naast hm zitten 2 helse honden. En bij elke deur staat een wachter. Er wordt niets gezegd. En dat maakt het heel ongemakkelijk.
"Faronzo" zegt valvadon. "Ja meester?" Andwoord ik maar. " weet jij waar die vriendin van jou is" vraagt Valvadon emotie loos. Ze is mijn vriendin niet...helaas. "Ja meester ik denk het wel" antwoord ik hem. "Mooi dan krijg je een missie" zegt hij. "Oké meester " andwoord ik omdat ik vest wel bang voor hm ben. "Dood haar" zegt hij emotie loos. Ik schrik erg van zijn woorden. Er gingen ineens zo veel dingen Door me heen. Ik kan haar niet doden !! Ik hou van haar! Ze is mijn vriendin! Maar ik moest kalm blijven. Dus om me zelf te kalmeren dacht ik aan onze kus. Die ene 10 seconde. Vecht voor dit.... dat is het enige wat door mijn hoofd spookt.
Ik kan haar niet vermoorden. Mijn hoofd is over genomen door hem. Dus mijn hoofd zegt ja.. maar Mn hart zegt wat anders. Ik wist letterlijk niet wat ik moest doen... ik weet ook niet wie er wint.. mijn hard of mijn hoofd.. er viel weer een stilte in de eetzaal. Totdat de honden die verbraken. Er liep een wachter binnen. En binnen 2 minuten lagen overal delen van hem. Ik stond op en liep weg. Ik ging uit het kasteel. En ik liep weg. Ik ging bij de plek zitten waar ik en navadja deze magische wereld binnen kwamen. Mooi moment..... in de verte zag ik iets. En toen ik beter keek was het navadja.. top K had net mijn shirt uit getrokken dacht ik sarcastisch ( zie foto van boven het verhaal) ik stond Op en ging snel weg voor dat ik haar pijn zou doen. Ik ben machteloos. Ik weet niet wat ik wil.. eigenlijk weet ik dat wel... ik wil naar huis... ik dacht alleen maar hoe alles zou zijn gegaan als we de steen hadden met de pijlen er in. Dan was ik nu misschien wel thuis...
Het werdt donker en automatisch liep ik terug naar het kasteel en deed ik een poging tot slapen.. want ik wist niet hoe ik morgen zou aan pakken want dan zou ik navadja moeten vermoorden...
——-
Hey ik moet ff wat melden. Ik ben nu bezig met nog 2 andere boeken waarvan 1 heet that's me. Lees die ook ff mijn hoofd ontploft van ideeën voor dat boek dus vandaar dat ik dit boek TIJDELIJK ff stil zet er komen afentoe even wat hoofdstukken online maar dat jullie het weten! Sorry trouwens voor het korte hoofdstuk maar zo zien jullie ook is de kant van faronzo 💕
JE LEEST
Other side..
Teen FictionDit verhaal gaat over navadja en faronzo die een leuk avontuur beleven in een andere wereld ❤️ ze ontdekken dat ze krachten hebben en vechten in die andere wereld tegen valvadon een goede schurk als je ht mij vraagt. Dit verhaal is geschreven vanuit...