Saat 10 olmuştu gözlerimi açtım banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım banyoda işim bitince oradan çıkıp havluyla elimi yüzümü kuruladım havluyu asıp üstümdeki pijmalarımı çıkarttım. Gardolabımı acıp sarı uzun kolu uzun bir tişört ve altına bir kot pantolon giydim.aynanın karşısına geçip altın takılarımı takdım çekmeceyi açıp uzun kahverengi saçalarımı taradım.
Tarağı masanının üzerine bıraktım tam o sırada kapı çalındı gelen hizmetçiydi
- efendim kahvaltı hazır
- tamam geliyorum
Dedim odadan çıktım salona indim yemek masasına oturdum
- günaydın
- günaydın kızım
Kahvaltı çok leziz 'di hemen yemeye başladık.
Kahvaltı bitince anneme
- anne bugün sinemaya gidicekmiyiz?
- kızım evet
- anne uzaman sen hazırlan
- tamam kızım
- baba peki sen geliyormusun?
- evet geliyorum.
******
Annem hazırlanıp salona indi
- hadi gidelim
Evden çıktık arabaya atladık sinema salonun yolunu tutuk.
Sinemaya gekdik şoför arabayı park etti arabadan indik sinama salonuna girdik.
Biletleri aldık içeri girdik ilk önce patlamış mısır ve 3 tanede içecek aldık 16 nolu odaya girdik.
Filim başlamışdı komikdi ben gülme kırizine girmişdim filim çok komikdi tam 5 saat sürdü.
Filim bitmişdi ben resmen gülmekden ağlamışdım fillim çok komikdi.
Oradan ayrılıp arabaya bindik annem
- kızım fillim güzelmiydi?
- güzeldi ama çok da komikdi
- hmmm bakıyorumda iyi eylendik
- evet hemde çok.
*****
Villaya vardık arabadan indik villaya girdik.
Ben bahçede çimenlerin üzerinde oturuyordum hava güzledi evde oturmak dan sıkılıp dışarı çıkmış dım.
Tam o sırada yanıma babam geldi
- kızım bak sana ne getirdim
- ne?
- al bakalım
Babam bana hediye paketti uzattı
- al bakalım
Ben merak edip paketi açtım içinden son model çok güzel bir telefon çıktı
- baba bu benimi? Çok teşşekür ederim
- bir şey değil telefonlar eskiydi bunlardan aldım annenede ve kendimede aldım aynısından
Deyip gitti ben telefonu açtım internet yoktu ama evde vardı ben telefonu alıp villaya girdim interneti açtım yeni uygulamalar indirdim.
Telefonu odama bırakıp odamın kapısını kapatıp salona indim.
*******
Saat 6 olmuştu akşam yemeği hazırdı aslı ailesiyle sofraya oturdu ve güzel bir ziyafet çektiler.
Ziyafetten sonra odama çekildim biraz yutup dan video izledim 2 saat boyunca.
Telefonu kapatıp masanın üzerine koydum kitap alıp kitap okudum 2 saat boyunca.
Saat 10 olmuştu ben üstümdekileri çıkartıp pijamalarımı giydim ışığı kapatıp yatağıma yattım.