Antalyaya varmışdık. uçaktan inip ayağımı bastım yere
Babam taksi çağırmıştı ben annem ve babam taksiye atladık.
İlk önce lüks bir avm ye girdik ve bir mağzaya pağlı pağlı elbiselerden aldık. Orada işimiz bitince kuyumcuya gittik annemle ağır altın bilezikler ve ağır ağır altın koliyler aldık ama bayada tutmuştu. orda işimiz bitince kuyumcudan çıktık ayakabıcıya girdik güzel 2 çif ayakabı aldık.
Avm den çıktık
Birde ne görelim babam arabanın yanında durmuş bize bakıyordu lüks bir arabaydı babam
- hadi atlayın yeni lüks arabama ha birde şoförde tutum soförümde var
Aldıklarımızı arabaya yerleşdirdik babam öne şoförün yanına bizde arkaya.
Villa ya geldik bekçi kapıyı açtı villanın büyük bir bahçesi vardı havuzluydu ve bir tanede bekçi vardı.
Şoför arabayı park etti arabadan indik tam o sırada hizmetçiler geldi toplam 3 tane hizmetçi vardı aldıklarımızı taşıdılar.
Villaya girdiğimizde salon büyük genişti her şey çok şıktı hayatımda hiç böyle bir yer görmemiştim çünkü ben hep eski bir evde gece konduda yaşamıştım ama şimdiden orayı özlemiştim annem
- vav aynı bizim şu izlediğimiz fillimlerdeki evden daha güzle ve lüks burası artık bizimi?
- tabiki bizim.dedi babam
Ben öyle bakıyordum hiç bir şey demeden babam
- kızım sen nediyorsun?
- nedim?
- kızım gel ben sana odanı gösterim
Beni odama getirdi odam büyük ve güzeldi
- kızım hadi dinlen sen artık
Deyip odadan çıktı aslı yatağa oturdu ve yine düşüncelere daldı karadenizi özlemişti oradaki akrabalarını,komşularını dostlarını.
Kendini yorgun hisediyordu yatağa biraz uzandım.
*********
Saat 7 ye geliyordu annem kapıyı tıkladı o sesle gözlerimi açtım
- gir
Annem kapıyı açıp içeri girdi
- anne nooldu?
- kızım hadi yemek hazır aşağıya gel hizmetçiler yemek hazırlamış
- tamam
Yataktan kalkıp annemle aşağıya indik sofraya oturduk sofrada her şey vardı ve hepsi birbirinden lezetli görünüyordu.
Yemek yemeyi bitirince ben odama çekildim.
Raflardaki kitaplar dikatimi çekmişti teker teker hepsini incelemeye başladım bir tane aralarından seçip okumaya başladım.
Kitabı bitirmişdim güzel bir kitapdı kitabı rafa yerleşdirdim canım sıkılmışdı.
- aslıyı evlendirme zamanımız gelmedimi sence?.
- evet geldi en yakın zamanda ona zengin bir eş ayarlıcam.
Tam o sırada ben geldim babam ve annem hemen konuşmayı kesti annem
- hoş geldin kızım gel otur.
Annemin yanına oturdum.
- anne benim canım çok sıkılıyor.
- kızım bakın nedicem yarın siz annenle sinamaya gidin.
- sinemadan felan ne anlarız biz erdem bey?.dedi annem .
- bende gelirim.
- ha uzaman olur.
Annem ve babamın yanından gidip odama çıktım saat 8 olmuştu ben kendimi yorgun hisediyordum dolabımı açtım dolabımda bir sürü şık şık kıyafetlerden vardı oradan bir pijama çıkardım üstümdekileri çıkarıp pijamalarımı giydim ışığı kapatıp yatağıma yattım.