Gözlerimi açtığımda saat 9 du yataktan kalktım banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım banyodan çıkıp havluyala elimi yüzümü kuruladım.gardolabımı açtığım sırada kapı tıklandı.
- gir.
Annem içeri girdi ve elinde bir kutu vardı.
- kızım bu kutunun içinde senin elbisen var sana aldım hediye olarak bugün bunu giy.
- tamam teşşekürler.
Deyip kutuyu aldım annem odadan çıktı kutuyu açtığımda içinde siyah parlak uzun ve uzun kollu bir elbiseydi.
Hemen üstümdekileri çıkardım elbiseyi giydim.
Aynanın karşısına geçtim tarağı alıp saçlarımı taradım.
Odadan çıktım salona indim kahvaltı hazırdı sofraya oturdum.
- günaydın.
- günaydın kızım.
********
Kahavaktı bitince salona çekildik koltuklarda oturup dizi izlemeye başladık. annem sesizliği bozdu.
- kızım bugün benim teyzemin kızının nişanı var sen şimdi yukarı çık hazırlan.
- anne neden bana bunu daha önce söylemedin?.
- kızım işte benim de haberim yoktu yeni öğrendim şimdi sen odana git hazırlan.
- tamam.
Dedim kalkıp odama çıktım. ilk önce kendime makyaj daha sonrada saçımı düzleştirdim ve son olarak bir de parfüm sıktım.
Aradan 2 saat geçmişti. ben aşağıya indim ama aşağı indiğimde gördüğüm manzara karşısında çok şaşırdım.
Misafir ler gelmişti pasta, börek ler hazırlanmış misafirlere ikram ediliyordu.
Annemi gördüm bir köşeye çektim onu kolundan tutarak
- anne burda nooluyor?!.
Dedim kısık sesle
- şey kızım .
- anne lütfen cevap ver.
- seni istemeye geldiler. baban seni bu ailenin oğluyla evlendiricek aile çok zengin.
- peki bana soran oldumu?!.
Annemin kolunu bırakarak.
- kızım gitme!.
Misafirlerin yanına gittim ve bağırmaya başladım.
- nooluya burda baba!!? Benim haberim olmadan sen beni bir başka aileye veriyorsun?!!!! Bana hiç sordun mu?.
- bağırma! Evet veriyorum.
- vermiyorsun! Da veremezsin de çünkü ben istemiyorum!
Babam bana her kezin gözü önünde tokat attı.
- uzaman senin bu evde yerin yoktur!.
Bende gıcık bir gülümseme yaparak
- annem bana çocuk ken hep şunu öğütlemişdi babanın evi dair olsa veya başkasının istenmediğin yerde durma demişti ve şimdi ben evi terk ediyorum.
- defol!.
Annem yanıma koşarak
- kızım gitme! Erdem bey napıyorsun?!.
- hayır anne bem kararımı verdim gidiyorum.
Dedim odama çıktım bavulumu açtım. kıyafetlerimi yerleşdirdim ve annemle benim olduğum fotarafı aldım.
Fotarafı bavula koydum gözlerim dolmuştu yanıma para aldım bavulumu alıp salona indim.
Her kez bana bakıyordu ben onlara bakmayarak yoluma devam ettim.
Evden çıktım bekçiye
- şey kapıyı açarmısınız?.
Bekçi kapıyı açtı.
- hayrola kızım nereye?.
Ben hiç bir şey demeden yoluma devam ettim. taksi çağırmışdım taksi villanının önüne park etti. ben taksiye atladım.
Nereye gitçeğimi bilmiyordum. şoföre bir şey diyemeden susuyordum.
Tam aklıma o sırada bir şey geldi benim bildiğim bir otel vardı hemen oraya gitmesini söyledim şoför "tamam" diyerek arabayı oraya sürdü .
Akşam olmuştu hava yavaş yavaş kararıyordu. şoför arabayı otelin önünde durdurdu. ben parayı ödeyip arabadan indim.
Bavulumu aldım. otele doğru yürüdüm .otele girip kendime oda tutum.
3.kat 16 nolu odada kalıyordum asansöre bindim 3.kata çıktım.
Odamı bulup içeri girdim .bavulumdakileri dolaba astım. yatağa oturup düşünmeye başladım şimdiki tek sıkıntım paraydı.
Şüküler olsun ki giderken bana annemin hediyesi olan altın takıların bir kaçını almışdım.
Yarın ilk işim bunları bozdurtmaktı ve bir iş aramak.şimdi yanımdaki para ile karnımı doyurmam lazımdı. çünkü çok açtım.
Oteldeki restoranda indim kendime yemek söyledim.
Karnımı doyurduktan sonra parayı ödeyip oradan ayrıldım.
Asansöre binip odama çıktım şu üstümdekileri çıkardım pijama larımı giydim ışığı kapatıp yatağıma yattım.