22.bölüm

12 1 0
                                    

1 yıl sonra

Aradan evleleli  1 yıl geçmişti ve bu süreçte betül hamile kalmıştı.

betül odada kitap okuyordu. karnı iyice şişmiş doğumuna 8 gün kalmıştı.
Betül kendi konağının hanımıydı. 1 yıl önce evlenmiş diğer konaktan ayrılıp yağızın konağına taşınmıştı.

Akşam olmuştu hizmetçiler yemekleri hazırlamış sofrayı kuruyorlardı.

Betül yanına kuzeni esra ve onun annesi dilek hanımı almıştı. Kuzeni esra uzun siyah saçlı, kahveringi gözlü, uzun boylu 15 yaşında olan bir kızdı.

Annesi dilek ise yaşlıydı. İkisi yoksul oldukları için betül onları konağa almıştı.

Betül akşam yemeği için banyoda ellerini yıkadı yıkadıktan sonra bir güzel ıslak ellerini havluylan kuruladı.

Salona inip sofraya oturdu. yağız da gelmişti. 4 kişiydiler yağız,betül, esra, dilek.

Yağız

- şey yarın benim annanem ve dayım amerikadan buraya ge
Licekler ve burda kalıcaklar

- hmm tamam  bende annanem ve dayımı özlemiştim.saat kaçta gelicekler?.dedi betül

- ben onları yarın erkenden onları almaya gitçem saat 7 de uçak antalyada olur.

Yemekler bitmiş hizmetçiler sofrayı toplamakla meşguldüler.

Ailece bahçeye geçmişler sohbet ediyorlardı

1 saat sonra

Saat 12 ye geliyordu her kez odasına çekildi. Derin bir uykuya daldılar.

**********

Saat 8 di.

Betül gözlerini çalar saatin çalmasıyla açtı.

Söylene söylene yataktan kalktı. Banyoya gidip elini yüzünü yıkadı. dişlerini fırçaladı. Havluyla yüzünü kuruladı.

Banyodan çıkıp yatağını topladı. Üstündeki pijamaları çıkartıp gardolabından sarı uzun bir elbise çıkardı. Onu giydi.

Aynanın karşısına geçip saçlarını mavi tarağıylan taradı.

Saçlarını tarayıp tarağı masanın üstüne bıraktı. Kapı tıklandı

- gir

- efendim misafirler gel..

- ha tamam annanem ve dayım gelicekti tamam gidebilirsin.

Odadan çıkıp salona indi. Misafirleri güler yüzlen karşıladı. Onların yanına gitti. Yağız

- hoşgeldiniz

Deyip annanesinin elinden öptü.

Betül

- hoşgeldiniz

Deyip elini öpçekken annanesi şeyma elini çekti.

Betül bir şey demedi ama oda üzülmüştü.

- oğlum yağız kuzenin betüle evlenmişsin kardeşinide evlendirmişsin kusura bakma düğüne gelemedik.dedi şeyma 

- hoşgeldin dayı.dedi betül

Ama dayısı mustafa onun yüzüne bakmaz bile.

- annane evdekiler nasıl?.dedi esra

- iyi yavrum zehra  dışında

- annane zehra kim?.dedi betül

- benim kızım gibidir. zehra yağızın eski nişanlısı.dedi annane

Betül ilk başta şaşırdı gözleri yağıza kaydı ama sesini çıkarmadı.

- neyse hadi kahvaltıya geçelim siz acıkmışsınızdır.dedi dilek.

*******

Kahvaltıyı yemiş açlıklıklarını gidermişlerdi. Betül odada bebeği için aldığı kıyafetleri katlıyordu.

Tam o sırada yanına yağız geldi

- bana kızgınmısın?

- yooğ ama bundan bahsetmemişdin

- ama..

- tamam yağız bak önemli değil lütfen bunları konuşup morelimizi bozmayalım tamamı canım?

- tamam ben çıkıyorum istediğin bir şey varmı?

- yok.














Gülü Seven Dikenine KatlanırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin