8

1.4K 48 3
                                    


#Naomi

-"Jeni te ftuar ne mbremjen GALA qe do te organizohet ne daten 24.3.2018"

Ndaloi se lexuari dhe po qendronte shum serioz

-Duket qe nga shprehja e fytyres qe nuk te pelqeu.

Po me shikonte drejt e ne sy. Nuk e di pse por kam filluar te humbas ne shikimet e tij. Dhe ja ku humba perseri.... Naomi perqendrouuu cfar esht ky shperqendrim keshtu?

- Do te organizohet nje mbremie GALA.

-Dhe ti je i ftuar apo jo? Sa i urrej mbremjet GALA. Jan te gjith shum fallco. Epo ia kalofsh sa me mir.

Dhe u largova nga ai. Isha ne qef deri sa degjova dicka qe me prishi humorin.

-Po por jam i detyruar te shkoj. Do te vish dhe ti me mua.

Cffarr theee tiiii?

-Un?!

-Po ti. Sheh ndonje person tjeter ketu?

Jo nuk shoh flm qe me the.

-Po por un nuk vij atje.

-Po un me ke te shkoj? Duhet te shkoj i shoqeruar.

Po me behet von mua se me ke do shkosh ti.

-Shko me Ivanen.

-Jo do shkoj me ty. Ti je gruaja ime. Dhe un te them qe do vish me mua.

Idjoti, si guxon ky te me jap mua urdhera e te me thoj se cfar duhet te bej?!!
Kur e degjova kete gje qe me tha mu ben nervat kacurrel. Iu afrova aq shum dhe e nevrikosur vazhdova te flisja.

-Shiko ketu ti, un ndoshta jam gruaja jote dhe si e till jam ber nepermjet asaj kontrates se mallkuar. E degjove se cfar thash? Por un nuk jam prona jote dhe as nuk do te jem kurr e askujt.

Po qendronte si i habitur para meje. Idjoti, cfar i duket vetja ketij se do ti lepihem dhe un si ajo qe i erdhi sot e po i lutej?

-Ok se e thash me shaka mos u revolto menjeher.

-Edhe shakaja e ka nje kufi.

Mendoj se e teprova pak me menyren se si i fola. Ai thjesht shaka po bente, por un si e mencur qe jam.....e merzita.

Bera disa kokoshka per vete dhe per Marion. U ula ne divan dhe po shikoja nje filem.

-Cfar po ben?

Degjova Marion te thoshte mbrapa meje.

-Po shoh nje filem. Eja, kam ber kokoshka edhe per ty.

Ishte pak i merzitur ky apo mu duk mua? Mos me thuaj qe ky e mban inatin 10 vjet?!!!!

-Umm, do ti ha me von sepse tani do dal me shoket. Nuk vonohem shum.

Eshte ora 20:06 dhe ky thot nuk vonohem shum! Ishte ber shum i bukur drreqi kishte veshur atlete te bardha xhinse kemish blu dhe nje xhibox lekur. Paska shije.

-Ok.

Iku dhe un vazhdova ende te haja kokoshkat dhe te shihja filmin.

Kisha ren ne nje gjum te thell kur disa te trokitura ne der me zgjuan. Ishte ora 00:36 duhet te jet Mario.

-Naomiii! Jam ketu jasht, kam harruar perseri celsat por nuk te kam sjell trendafil. Ketu jasht do me lesh sonte??

Ylber pa NgjyraWhere stories live. Discover now