#Naomi
Mbremja po afronte. Kisha filluar per gati 3 or para per tu ber gati per BALON GALA.
Erdhi dhe momenti kur duhet te niseshim.
Mario eshte ber shum i bukur nuk po arrij ti heq syt prej tij. Edhe ai po me sheh... Uh cfar emocionesh.
-Je ber shum e bukur Naomi.
OMG.....
-Faleminderit zemer.
Prit... Cfar i thash un? Zemer??! Nuk iki fare ne ballo, ndryshova mendje.
-Edhe ti Mario je ber shum i bukur.
Fola perseri. Wtf. Ai ishte duke qeshur dhe un isha skuqur si pul e percelluar.
-Shkojm?
Pyeti Mario. Ikim ore ta prish un ty?
-Po.
Hipem ne makin dhe ishim shum afer ballos.
-Naomi sonte atje do jet edhe Ivana. Nese ajo te merzit apo te thot ndonje gje mos i kthe pergjigje dhe te lutem eja menjeher tek un. Ok??
-Sigurisht.
Kishim mberritur, ai ndaloi makinen ndersa un po prisja te me hapte dere. Jo se nuk e hapja dot vet por kishte gjith ata gazetar qe benin foto.
Mario si djal i sjellshem qe eshte erdhi me hapi deren dhe celsat ia dha shoferit qe ta parkonte makinen. (Nk jm ne vete ca po shkr pzz)
I futa kraun atij dhe te dy ecem brenda. Te dashuruarit e shekullit ne. Na shihnin te gjith si bufa.
#Mario
Ajo po dridhej. Ndoshta ka ftoht ose ka emocione.
-Ke ftoht?
-Jo.
Tha duke me par ne sy. Ateher paska emocione.Sigurisht qe aty nuk mund te mungonte dhe Ivana. Fatkesisht ne na duhej te qendronim ne nje tavolin bashk me disa te tjer.
Dhe Ivana filloi ti ngulte thonjt Naomit. Macja Ivana donte ti ngulte thonjt luaneshes time.
-Ti mer gjera te perdorura apo jo?
Dhe po me shikonte mua sapo do ti pergjigjesha por Naomi ia tregoi vendin.
-Vajzen e kerkojn 100 djem por vetem njeri e mer, por e dashur ka nga ato vajza qe shkojn me 101 djem. Por harrojn budallackat se gjerat e vjeteruara hidhen. Keshtu qe e dashur e perdorura ktu je ti vet dhe jo ndonje tjeter.
Dhe po me shihte mua, nders un nuk rezistova dot dhe e putha ne faqe. Ivana u largua ter inat.
-Sa e eger u tregove.
-Kaq ishte perkedhelie per ate.
Imagjino cfar mund te bej kjo.
Gjat ballos ndodhen ato gjerat e zakonshme qe mund te ndodhin.
Nderkoh qe un me Naomin kishim takuar disa miqt e mi. Sapo do shkonim tek disa te tjer.-Mario nuk po qendroj dot ne kemb. Mund te shkoj te ulem?
-Perse, cfar ke??
-Me dhembin kembet nga takat.
Un thash cfar kishe.
Ajo shkoi u ul ndersa Ivana po qendronte ne kem para tavolines, Naomi e shperfilli dhe shkoi u ul ne vendin e saj.
U nisa dhe un drejt tavolines por Ivana me nderpret rrugen. Ishim afer me Naomin aq sa ajo mund ta degjonte biseden ton.
-Mario mund te kercejm bashk vallzim, si ne koherat e vjetra??