#Naomi
Jemi ne restorant dhe Inana me marion po pijn aaqqqq shum ver sa nuk din cpo flasin me.
Meqenese ra fjala, po flasin per femijrin e tyre per koherat qe kan kaluar bashk....etj etj etj.
-Mario si thua sikur te mos pish kaq shum?
Iu afrova dhe i thash me ze te ulet ne menyr qe Inana te mos e degjonte. Ai me pa si me habi dhe me pas me puthi leht ne ball.
-Ok do te bej cdo gje qe me thot engjelli im.
Tha pas pak me ze te lart.
Na shurdhoi veshet....
Inana ngriti njeren vetull lart nderkoh ishte duke buzeqeshur.
-Kaq shum e do?
Pyeti ajo.
O lere mos e pyet, ku ka dashuri me te madhe se kjo e jona?-Po me shum se cdo gje?
Tha Mario, po qe mezi kuptohej se cfar thoshte. Dhe po me shihte drejt e ne sy, me nje nenqeshje ne buzet e tij. O zot o zot.... Sa aktor te mir qe jemi. Ne meritojm cmim oskar.
Dolem nga restoranti dhe hipem ne makinen ton e Inana ne te sajen. Ajo nuk erdhi me ne sepse na tha se kishte disa pun. Me siguri qe do tu tregoj prinderve cdo gje.
-Mario si thua sikur ta mar un makinen?
Megjithse ai po e ngiste shuum shuum ngadal, gjithsesi....
Nuk mu pergjigj. Ma la seen😑😭.
Ok ska gje qetesou Naomi.
Ndaloi makinen dhe doli jasht saj, erdhi me hapi deren dhe me kapi nga dora butesisht e me nxori jasht.
Po qendronim perpall njeri tjetrit duke u par ne sy.
Ca ka ky? Robo po ndihem cik ne siklet un ktu.
-Kam filluar te mesohem shum me ty.
What? Wtf.
Nuk u mjaftua me kaq, me perqafoi fort dhe me puthi ne qaf.
E gjuajta me shpull. Ccccfarrr bera un?e gjuajta me shpull??
Zot me varros ketu ku jam.Ai vuri doren ne faqe dhe po me shihte me habi dhe dhemshuri.
-Naomi.....
-Mario nuk do kemi fare kontakte fizike. Kupton? Sa her ta kam then deri tani?! Shiko se nese vazhdon keshtu nuk me behet fare von per ate kontraten dhe iki. Ok? Mos me bej te denoj si ty edhe veten per 6 vjet.
-Por Naomi un.....
-Te lutem mos thuaj asgje. Thjesht nuk dua te degjoj asgje nga ty.
Po qendronte me koken posht. Me dukej sikur nuk po merte frym fare.
-Naomi.....
-Mario mund te ikim??
-Perse nuk deshiron te qendrosh me mua?
-Ufff Mario thjesht dua te iki ne shtepi.
Shkova ne makin. Kete her do ta ngisja un makinen. Ai u ul ne vendin qe isha un pak me par. Fillova te ngisja makinen dhe pas pak ishim ne shtepi. Inana erdhi pak minuta pas nesh.
-Inana, ku ishe?
E pyeti Mario, ajo u ndje pak ne siklet dhe u skuq ne faqe.
-Mario, vajza ka edhe nje jet te veten. Mjaft e pyete.