Dondurma

17 0 0
                                    

O akşam Jonghyunlarda yattım sabah kalktık ve kahvaltı yaptık.

Kahvaltıda geçenler

"Taemin : kahvaltı hazır hadi gelin"

"Çınar : vaaay knk hayırdır kahvaltı hazırlamalar falan"

"Taemin : sizin için hazırladım"

Mutfaktan elinde sosis tabağı ile;

"Onew : ya annesini aradı onunla birlikte yaptı."

"Taemin : hiçte bile"

Onew tabağı masaya bırakıp kendi telefonunu bize gösterdi :

"Onew : bakın beyfendinin şarjı bitmiş song teyzeyi benden aradı hemde 2 saat konuşma var"

Yukardan gelerek

"Jonghyun : sende onunla mı yarışıyorsun?"

"Key : üüff tamam. Hadi başlayın"

Sonra hepimiz yemeye başladık.
Ben tabi başta bu ziyafeti görünce eve kız mı atılar diye şüpelenmedim değil.
Yemeğin üzerinde konuşmaya başladık.

"Jonghyun : ha melis. Menejer hyung bana mesaj atmış bugün seninle birlikte stajyerlik yapacak kişiler belli olmuş ve sende onlarla birlikte sözleşme imzalamaya gelin diyor.

"Melis : aslında benim pd'nimle biraz konuşmam lazım."

"Key : tamam sözleşmeyi imzalarken konuşursunuz işte"

"Melis : yok o öyle değil"

"Jonghyun : nasıl?"

"Melis : neyse ben giderim"

"Jonghyun : ha çocuklar bizde şirkete gidelim Taemin senin dergi çekimlerin için çine gitmen gerek ben ise son albüm çalışmalarımı yapmam lazım"

"Taemin : tamam".

"Key : e bizde şirkette öyle dolanırız"

Yukarı çıkıp hazırlandım.

Sonra ise bir taksiye binip şirkete gittim.

     ........

Ay nedense bir korku ve heyecan bastı. Pd'nim le konuşmam gerekiyor ama ben onun sinirlerini tepesine attırıp kendimi de şirketten attırırım diye korkuyorum.
Pd'nim'i en son şirkete ilk geldiğimde koridorlarda
'Heeey millet nerdesiniz. Stajyeri ben mi toplayacağım haaa?'
Diye bağırmıştı en son . O günden beri insan gibi konuşmaya bile korkuyorum. Ama benim yüzümden kyungsoo'nun başı belaya girebilir.
Bunu yapmam lazım.
Ilk adımımı şirkete attım. Ama girmemle çıkmam bir oldu. Sebebi ise kai'nin beni bir anda kucağına alıp dışarıya doğru koşması. Kainin bunun yapmasının sebebini bilmesemde ben rüzgar ile bir savaş içerisindeyim. Hele o hızlandıkça benim eteğim şaha kalkıyordu. Ne kadar kai'ye dur demek istesemde feleğim şaşmıştı. Arkaya doğru baktığımda birileri bizi kovalıyor gibime gelmişti. Kai ise böyle iki bina... bir dakka bura önceden benim şarkı söylediğim yer değil mi?
Hatta o iki binanın arasına sandalyemi koyuyordum. Neyse binanın arasına sokup beni indirdi ben ise o kadar başım döndü ki direk yere oturdum.
Ve kai ye sormaya başladım.
"Melis : kai bir dakka nede...?"

"Kai : sshhhhhh "
Deyip ağzımı kapattı.
Sonra arkasına baktığında adamların gittiğini anlayıp bana geri döndü ve elini çekti.

"Melis : ne oldu?"

"Kai : paparaziler bizi birlikte görmüşler. Ve sevgili sanıyorlar.
Ben ise bir açıklama bulamadığım için kaçtım ve seni girişte görünce senide sıkıştırmasınlar diye aldım."

DO NOT LEAVE ME (Jonghyun)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin