KADIN ...

104 8 2
                                    

Bir sigara yaktık kadın... Tüm efkarını bir avuç külle göstermek istedi adama ... durdu .. Benden vaz geçip giden birine , neden hala sevgimi ispatlamak istiyorum ? diye düşündü.. tekrar durdu kadın ... İçtiği sigaranın dumanını hafifçe üfleyerek , odadaki sessizliği dinledi .. Ne kadar sessiz di ? zifiri sessizlikti bu ..Göz gözü görmez bir sessizlik ... Her şeyi olan kişi , şimdi onu kimsesiz bırakmıştı .. Ne yapıyordu kadın ? seviyordu sadece .. Belki de biraz fazla seviyordu .. Beklentisizce sevmek , sevmek miydi ? yoksa Sevmek , sadece karşılıklı duyulan bir şey miydi ? Sevmek neydi ki ?bilmiyordu o da .. Kelimelerle anlatılmıyordu .. Gözyaşlarının her bir tanesini sevdiği adam farzetip , her bir tanesinde kendi bedeninden onu uzaklaştırdığını hayal ediyordu ... Başlarda çok ağladı kadın .. Ona sinirliydi .. Gitsin istiyordu .. Çıksın .. Ruhundan , bedeninden , kalbinden , Bir süre sonra onun kendisinde bir bağımlılık olduğunu hissetti .. Tıpkı elinde tuttuğu sigara gibi .. ağlamayı kesti . Yoksa dedi , Yoksa gider ! onu kaybetmek istemiyorum .. Derin bir nefes aldı .. Kalp kırıklıklarını Onaran kişi .. o adam .. Geri dönmeyecek ! hissediyorum ! öksürmeye başladı .. ciğerine sıkışmış bir mahkum vardı sanki .. Bir idam mahkumu .. Hem de suçsuz .. Kaderine boyun eğen , darağacına asılmak zorunda olan bir mahkum .. Ama suçsuzluğu , suçsuzluğunu ispatla yapmayacak kadar suçluydu .. nasıl olacakta kurtulacaktı ? O mahkumun kurtulma olasılığı neyse .. Adamın da , kadına dönme olasılığı buydu .. O mahkumun kurtulma olasılığı neyse .. Kadının da , adamdan vaz geçme olasılığı o kadar dı ... Ve en son adam , bir gözyaşı olup gitti Kadının gözlerinden ...

Siyah & BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin