Am luat o decizie și sper că este una bună. Acum sunt in drum spre mama și tata. Este ciudat faptul că mama nu m uni-a zis de bal și mi-a zis unchiul Aiden?
Ajung acasă la mama și tata. În curte vad o mașină necunoscută. Mă dau jos din mașină și mă duc la ușă, aștept câteva minute înainte să sun la sonerie, să pot să îmi fac curajul și să mă mai gândesc. Sun la sonerie și o lacrimă mi se prelinge pe obraz. După 2-3 minute îmi deschide o menajeră, salut și întru in sufragerie.
Eu: - Papà, mamà! *Strig din hol. Intru in sufragerie și acolo ii vad pe toți + 3 oameni necunoscuți.* Mamá ce se întâmplă?? *Spun eu cu frica in glas, tot corpul îmi tremură și nu mă mai pot controla.*
Mamà: - Stai jos dragă! Trebuie să vorbim.
Eu: - Mamà nu pot sta mult, mâine am treabă la facultate sa îl bat pe Eric! *Spun și zâmbesc la Eric care sta cu mamà și papà. Maine este un meci între mine și el.* Trebuie să mă antrenez.
Papà: - Te-ai gândit prințesă???
Eu: - Ay papà, m-am gândit dar nu știu dacă e bine.
Eric: - Și?? Care este decizia ta??
Eu: - Eu....eu....bine papà, dar dacă nu merge eu nu stau sa sufăr! *Noi stam in Barcelona iar eu trebuie să mă mut la sfârșitul anului în Madrid. Nu mă întrebați de ce, o să aflați mai încolo.*
Papà: - Prințesa mea a crescut.
Eu: - Papà, nu mai am 5 ani, am 22 și pot să stau și singură.
Papà: dragă ei sunt Ecaterine, Zeyn și Dylan, cu el te vei căsători.
Eu: - Buna ziua! Îmi pare rău, am fost agitată și stresată. *Le spun eu celor din fața mea. Ecaterine este o femeie blondă, cu ochi albaștri pătrunzători și se vede că este blândă. Zeyn este un bărbat solid, de vede că este dur are ochi negri. Dylan este un băiat brunet cu ochi căprui.* Îmi pare bine sa va cunosc. *O îmbrățișez pe Ecaterine si cu Zeyn, la fel fac și cu Dylan.*
Zeyn: - Noi trebuie să ajungem undeva.
Dylan: - Ne întâlnim mâine la un restaurant să mai vorbim?
Eu: - Ok!
După ce pleacă eu îmi iau la revedere de la mamà, papà și Eric și plec acasă să dorm. După cum spus am o lupta cu Eric.
Ajunsă acasă îmi fac tabieturile și mă pun la somn. Primesc un mesaj așa că mă ridic și mă uit. Nu știu numărul.
Ești bine? Sunt Dylan. - Dylan
Bună. Da, de ce nu aș fi?? - Eu.
Pentrucă trebuie să ne căsătorim?? - Dylan.
Nu sunt bine atunci. - Eu.
😂😂😂😂 La cat începeți mâine?? - Dylan
De ce îți pasă?? - Eu
Vreau să vin să te iau. - Dylan.
La 9:00 - Eu.
Ok, la 8:30 sunt la tine. - Dylan.
Ok nb. - Eu.
Nb. 😘😘😘 - Dylan.
A doua zi:
Mă trezesc la 7:30 și mă duc la baie, îmi fac un duș și mă îmbrac în:
Îmi bag echipamentul in rucsac. Parul îl fac așa:
Machiajul:
Ies pe ușă și mă duc să fac clătite cu Nutella și banane. Termin clătitele și suna cineva la sonerie. Trebuie sa fie Dylan. Ma îndrept spre ușă și o deschid. Așa cum mă așteptam in fata mea era un Dylan îmbrăcat într-o pereche de blugi negri, un tricou negru și geaca de piele neagră iar în picioare avea o pereche de baschet negri.
Eu: - Bună, intră.
Dylan: - Bună. *Spune el și intră.*
Eu: - Mănânci clătite cu Nutella si banane?
Dylan: - Sigur.
Mergem în bucătărie și ne așezăm la masă. Liniștea este așa apăsătoare dar el decide să spargă liniștea.
Dylan: - De unde ști să gătești?
Eu: - De la mama, gătesc de la 15 ani, dar când stăteam la mama gătea ea de 4 ani îmi gătesc când am chef.
Dylan: - Tare. Ne vedem diseară la cină?
Eu: - Ok.
Iau vasele și le spăl după cere plecam afara nu înainte să îmi iau geanta și să încui casa. Îmi deschide ușa și eu intru după care o închide și se urcă și el. Pornește spre facultate. Ajungem, dau sa ies dar îmi face semn să rămân. Se da jos și îmi deschide portiera. Îmi dă un pupic pe obraz și plecă spunând că ne vedem la opt și să mă îmbrac elegant.
Pornesc spre gașca și îi văd cum se uită neștiind ce se întâmplă, înafara de Eric.
Tara: - Cine era??
Eu: - Viitorul meu logodnic. *Spun și oftez îndelung.*
Ei: - Ce????
Eu: - Daa.
Lara: - Trebuie să recunoști că e bunoc.
Eu: - Așa e, dar e îngâmfat.
Ziua a decurs bine, Dylan a venit și ma dus înapoi acasă.