Am intrat în casă și am mers la unchiul Aiden. Am ciocănit la ușa biroului, după am auzit un "intră". Am intrat și l-am văzut pe unchiu cu capul în hârti.
Eu: buna unchiule.
Aiden: Ella! Ai venit.
Eu: da am fost și la pistă. De ce mai chemat??
Aiden: te-am chemat să îți spun că e un bal în mafie și trebuie să fi acolo, in seara asta la 21:00, o să îți trimit un mesaj cu adresa.
Eu: ok. Unchiule unde sunt Tara și Nat?? Trebuie sa le dau ceasurile.
Aiden: in camera la Tara, cică fac maraton de filme.
Eu: fără mine?? *Ies din biroul unchiului și merg la Tara. Bat la ușă și intru, îi văd pe cei doi înconjurați de multe prosti.* Faceți maraton de filme fara mine?Tara: am crezut că ai treabă.
Eu: nu-i nimic, ori-cum nu de asta am venit. Am venit să vă dau ceasurile.
Ceasul lui Tara:
Eu: eu plec pentru că trebuie să mă pregătesc pentru balul din seara asta.
Tara: mai sunt 5 ore.
Eu: da dar nu am rochie, pantofi, accesorii și să îmi fac părul, unghiile și machiaj.
Tara: ok pa. *Plac de la unchiul direct in mall *
Intru în magazine și încep să caut o rochie. Mă mai uit timp de 20 de minute și văd niște rochii superbe. Mi-am ales una și m-am dus să caut pantofi.
După un timp mi-am ales o pereche de pantofi negri cu toc.