Ella P.O.V.
Alarmă nesuferită, chiar dacă e vacanta de vara eu mă scol tot la 7 deoarece trebuie să îmi pregătesc lucrurile. Vacanta e pe terminat și aveam să încep facultatea de box. Ce uitucă sunt am uitat să mă prezint. Mă numesc Ella, am 20 de ani, am un frate pe nume Eric dar nu prea semănăm. Când eram mica am plecat în Spania. Pe mama o cheamă Andreea iar pe tata Antonio.
Deodată îmi sună telefonul, pe ecran apare numele Tarei.
C.T.
- Da???
- un cuvânt MALL!
- nu pot, acum m-am trezit, ști bine că trebuie să mă antrenez, peste o săptămână va începe facultatea.
- hai fata. Ell mă supăr pe tine.
- bine, dar după ne antrenam.
- dap.
- ne vedem la mine în 30 de minute.
- ok! Pa!!!
- pa!C.T.Î.
M-am ridicat din pat și am intrat în baie, am dat drumul la cadă și am intrat în ea după ce am pus niste balsamuri cu miros de ciocolată. M-am spălat pe cap și am ieșit după 20 de minute. Mi-am înfășurat prosopul cald și pufos, după care am ieșit din baie. Am intrat în dressing de unde mi-am luat ceva in care sa nu îmi fie cald. Ținuta mea a constat într-o pereche de pantaloni scurți negri, un top negru și botine cu toc de 15cm. La machiaj am hotărât să îmi dau cu un luciu de buze și puțin mascara, părul l-am ondulat și l-am lăsat pe spate, mi-am luat portofelul, telefonul și cheile de la o mașină.
Am coborât și tocmai intră pe ușă Tara. La nici 10 pe ușă au intrat mama, tată și Eric care era nervoși, de fapt toți erau nervoși.
- Ce să întâmplat? *Îi întreb eu.*
- probleme la Mafia Blake. *Răspunde tată.*
- Vă pot ajuta??
- Da! Să te mai întorci să mă ajuți și tu. *Spune mama. Din cate am înțeles Mafia Blake va fi a mea, iar mafia Muñoz a lui Eric sa nu ne supărăm, sunt mai mare ca el cu 2 minute.*
- Vin după ce vin de la mall cu nebuna asta de aici. *Spun eu.*
- Cine vrea clătite? *Întreabă mama.*O iau la fugă și îl văd pe Eric și Tara după mine. După ce am mâncat mi-am luat cheile de la mașină și am plecat împreună cu Tara la mall. Cu Tara sunt ce-a mai apropriată, suntem ca surorile.
#######
A trecut săptămâna ajutând-o pe mama la lucrurile din mafie. Azi este prima zi de facultate. Dau drumul la apa în cadă și pun niste spună, mă bag in cadă și stau 10 minut. M-am îmbrăcat în:
Mi-am băgat în geantă pistolul negru și roșu:
Mi-am ondulat parul, machiajul:
Am plecat la facultate cu mașina (la media) am ajuns in mai putin de 10 minute pentru că m-am oprit să îmi iau țigări. Acum un an a murit Mira și de atunci fumez, Mira a fost un tigru. Mă dau jos din mașină și îi văd pe toți cei pe care nu îi știu pentru că am uitat de la o facultate în care toți se dau la mine și tata când am venit să vorbeasca cu antrenorul, despre cum sunt la box tot am văzut că ceea ce mă lasă în pace și ma mutat aici fără să fi vrut eu. Aici nu cunosc pe nimeni decât fratele meu care a înțeles că e un fel de bady-boy. Eu și familia mea nu stă în aceeași casă, eu stau singură iar ei stau singuri. Ia fost greu să mă despart de toți prietenii și sper să mă acomodez aici, dar nu cred că mi se par prea cu fițe ăștia. Mă uit în curte și între o parte a curții mai retrasă a curții, îl văd pe Eric care nici macar nu ma observat. Vorbește cu niște băieți îmbrăcați în negru care nu a mai spre încredere. Își întoarce capul și mă vede venind spre mine cu gașca lui.
Va urma. ..