cap 8

291 18 7
                                    

Am plecat cu Cosmin la facultate și după m-am dus la sala de sport. M-am schimbat după care merg în sala. Mă duc la gașca și îi întreb.

- Ce faceți? Îi întreb eu.

- Bine. Răspund ei în cor.
- Ai auzit că vine un nou profesor? Zice tara încântată

- Nu. Oare cine o fi? Întreb eu.

- Am auzit că e sexy. Întreabă Lara.

- Și? Întrebăm eu, Bella și Tara neinteresante.

- Ziceam și eu. Zice Lara.

- Nu am nevoie de băieți. O întreb eu fara interes

- Pentru că ești logodită. Zice Eric

- Offff. Oftez eu.

- Hai fata că e sexos băiatul. Zice Lara.

- Nu îmi pasă, fac asta pentru mamá, papá si mafia mea și a lui Eric care sunt aliate. Daca nu o făceam mureau multi oameni. Zic eu tristă.

Pe ușa intră OMG. Proful cel nou este Johnson. Eu l-am avut că antrenor de box de când eram mică toți au avut același antrenor înafara de mine pentru că nu îmi place fata ăluia.

Face prezența și ajunge la mine.

- Ella Muñoz? Ce faci pitic? Mă întreabă John.

- Bine John, tu? Îl întreb eu.

- Bine, Antonio și Andreea ce fac?

- În vacanță, tu ce ai mai făcut moșule. Îl întreb eu în batjocoră.

- Ce să fac pitic? Antrenamente și acum profesor. De când nu te-am mai văzut? Zice John.

- De la 14 ani. Zic eu râzând.

- Cine ești? Întreabă Eric.

- Copii Ella aici de față a fost cea mai buna la bătaie...., Zice John dar este întreruptă de mine.

- Și încă sunt. Spun cu ditamai zâmbetul pe față.

- Am fost antrenorul ei de când a fost mică până la 14 ani când a plecat la liceu. Eric nu mă ști pentru că eu nu am fost și al tău. Îi lămurește ei.

- Ai medalii la box? Îl întrebă el pe John.

- Are. Răspund eu înaintea lui.

- La fel de băgăreață ai rămas. Da am, am câștigat campionatul mondial. Spune John iar ceilalți din sala au început să zică un "oooooo".

- Te pot bate, îi spun eu încrezătoare.

- Te-am lăsat să câștigi. Spune el.

- Să mori tu? Îl întreb eu.

- Să mori tu? Repetă el.

- Ha ha, fiarte amuzant. zic eu sarcastică.

.
.
.
Orele sau terminat și eu mă duc acasă, nu îmi vine să cred. În sufrageria mea sta Eric și Dylan cu un buchet de trandafiri.

- Bună. salut eu.

- Hei, am venit să te văd și să îți dau astea. spune și îmi dă buchetul

- Nu trebuia, mulțumesc. spun și îl pup pe obraz.

- Ți-am adus inelul, în seara asta este un bal organizat de mafiile noastre și atunci vom oficia logodna. îmi spune el mie și îmi dă o cutiuță din catifea. 

- Ok.

- Vin să te iau la 20:00 fix pa, spune și îmi dă un sărut pe obraz după care pleacă. Am luat inelul și l-am pus pe mana, este așa frumos.

- Porumbeeeiii. spune Eric.

- Nu este adevărat, o fac doar să nu fie un război între mafiile noastre și a lui. spun eu și nu mai aștept să spună ceva că mă duc la mine în cameră, mama și tata nu vor fi la bal dar este ok.

M-am schimbat într-o pereche de pantaloni scurți și un tricou larg. Mă duc jos și mă pun pe canapea, la un moment vine și Eric și zice:

- Pot să vină niste prieteni acum pe aici? mă întreabă el știind că dacă nu mă întreabă o sa doarmă afară.

- Ok, dar nu promit nimic cum că dacă se dau la mine nu dormi afară, spun și el daaprobator din cap.

Pleacă sus iar eu mă duc în bucătărie să fac niste pui la cuptor că am poftă, termin și chiar după ce opresc cuptorul se aude soneria urmată de vocea fratelui meu care îmi zice să deschid eu. Deschid și în fața mea stau doi băieți. Primul băiat e un băiat blond cu ochi albaștri și se vedea că merge la sală, al doilea este cu totul diferit, are ochi căprui și este brunet deasemenea se cunoșteau că frecventează sala.

- Bună. spun eu încercând să fiu politicoasă.

- Buna, Eric este acasă?

- Dă intrați,îl chem imediat. ERIC, FRATIOARE TRECI AICI! zbier eu sa vină jos.

El coboară și cei trei se duc în sufragerie, mă duc și scot puiul din cuptor să se mai răcească. In mai puțin de 5 minute ușa este deschisa și pe ea intra cei trei.

- Surioară de ce nu mi-ai zis că faci pui la cuptor, nu mai mâncăm ciocolată. zice el pentru că de câte ori fac pui eu mănânc puțin și el tot puiul.

- De be, am avut poftă și am făcut dar pentru mine, nu și pentru tine dar îți dau și ție.

- Băieți aceasta domnișoara este sora mea mai mare cu un minut, care îmi face zile fripte și la antrenament și acasă când vine pe la noi Ella. Ella ei sunt Ben și Marco.

- Încântată băieți.

- De asemenea.

- Vreți pui? îi întreb eu pe ei.

- Da, răspund ei la unison. Am mâncat puțin și m-am dus sa mă pregătesc.

Întru în cameră și ceasul îmi bipaie. Răspund și în fața mea era tata.

- Hei papá, cum este în vacanță? Îl întreb eu pe el.

- Bine,am sunat să te întreb ce mai faci.

- Suntem bine, mă pregăteam pentru bal, mafiile dau un bal in care anunțăm logodna.

- Bine, te las. Pa mi hija {iha} (fică) 

- Pa.

Am inceput să mă pregătesc.

Va urma.

Mafia Blake Vol2❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum