cap 9

274 18 5
                                    

Îmi iau rochia (LA MEDIA), m-am machiat, mi-am scos o geanta neagra unde mi-am pus un ruj laser, parfumul cu care poți să adormi pe oricine și orice, un pistol și rezerve. Totuși este un bal de mafioți, poți să te aștepți la orice. Ies pe ușa și cobor în sufragerie unde îl văd pe Eric la costum.

- Ce faci surioară? mă întreabă el cu un zâmbet tâmp pe față, sa îndrăgostit.

- Cine e norocoasa? îl întreb eu.

- Ce te face să crezi că m-am îndrăgostit? mă întreabă el și zâmbetul îi dispare.

- Păi, ai acel zâmbet tâmp pe față, te uiți în gol și data te-aș fi înjurat nu mi-ai fi dat importanță.

- Ai dreptate. O cheamă Ana și este așa drăguță. O să vină cam în 10 minute că merg cu ea. Tatăl ei este șeful mafiei Cobra și am incitat-o sa meargă cu mine.

- De ce nu te duci tu sa o iei? îl întreb eu.

- Pentru că vrea să te cunoască și vreau să mă ajuți.

- Cu ce te pot ajuta eu?

- Îți spun după ce ne întoarcem de la bal. spun când s-a auzit soneria.

La ușa era Dylan.

- Arăți uimitor. îmi spune el.

- Mersi. îi spun eu.

Mergem spre mașină și acesta îmi deschide portiera. Întru și el ocolește mașină și intră si el. Ajungem la restaurant ai intrăm în năuntru. Acolo eraun amândouă mafiile. Pe la miezul nopții eu cu Dylan.

- Avem un anunț de făcut, cele două mafi o să devină una singura. Eu cu Ella, Princesa de la mafia (prințesa mafiei) ne vom căsători la sfârșitul lunii.

Ceva nou, eu nu știam că mă voi căsători la sfârșitul lunii. In fine, toată sala aplaudă și nou color de pe șcena. Seara a decurs bine și am cunoscut-o pe Alesia, viitoarea iubita a fratelui meu. Este blondă și cu ochi albaștri.

Acum sunt acasă, este ora șapte dimineața și eu nu mai pot de somn. Aseară am ajuns acasă pe la ora trei și chiar nu am niciun chef de facultate. Îmi aleg o pereche de pantaloni scurți si un maieu alb pe care care scrie FOREVER YOUNG.

Mă încalț într-o pereche de botine și plec jos la bucătărie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă încalț într-o pereche de botine și plec jos la bucătărie. Cosmin sta la masă și așteaptă ceva.

- Ce aștepți aici? îl întreb eu.

- Așteptăm să te trezești și să îmi faci ceva de mâncare că îmi este foame. spune el cu o voce de copil mic.

- Offfff. La varsta asta tu nu gătești? îl întreb eu.

- Ba da, dar e mai bună mâncarea făcută de tine.

- Și după nuntă o sa vi la mine să mănânci? îl întreb eu cu zâmbetul pe buze.

- Nu mereu, dar odată la o săptămână vin. zice el râzând.

- Offfff. ..

Va continua. 462 de cuvinte. Îmi pare rău că nu e mai mult dar nu prea mai am timp. Va pup și va iubesc.

Mafia Blake Vol2❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum