Întru în casă și ma îmbrac în:
Am plecat la mafie cu doua pistoale. Am luat un motor și am plecat. Bine ca mi-am luat motorul, este o aglomerație aici. Fac slalom printre mașini și ajung în 10 minute. Întru în birou la mama ai o văd stand de vorba cu un băiat. Este nervoasă, se vede după ea, când mă văd se opresc.
- scumpo, de ce ai venit?? *Mă întreabă mama.*
- trebuia să văd dacă sunt gata ceasurile. *Sunt niste ceasuri prin care poți vorbi cu cineva care mai poarta, la bărbați sunt niște ceasuri diferite. Sunt așa de simple în cat nu îți dai seama că ai putea să vorbești cu cineva printr-o holograma. La fiecare este un stil personal eu îl am mai "sclipitor" (media)- da sunt gata. Ia-le și pleacă acasă.
- ok. Ciudat.Oare ce o avea, părea foarte nervoasă. Cred este din cauza acelui tip.
Iau 5 brățări și 3 ceasuri. Cate unu pentru fiecare. Am zis sa mă duc la curse. Mi-am pus brățara și am plecat la curse. Ajung acolo și îi văd pe Eric și gașca lui. Mă dau jos de pe motor și mă duc la Eric.
- bro.
- Ce?? Nu trebuia să fi la mama.
- a zis să plec. Oricum ia. *spun și îi dau un ceas negru.*
- sunt gata???
- de ieri, i-am luat și lui Nathan.
- băieți încă nu v-am prezentat-o pe Ella. Ella ei sunt Nik, Dylan și Ryden. Băieți ea este sora mea Ella. *Zice el.*
- încântată.
- la fel. *Spun ei*
- Vipero!!!!!!! *Aud cum cineva ma strigă, băieți se uită la mine ca la mașini străine. Nimeni nu știe că sunt Vipera decât mecanicul meu,mama și tata.*
- surioară ai să îmi spui ceva??? *Mă întreabă el.*
- nu prea. *Mă întorc nervoasă spre Mike.* Imbecilule!!! Ți-am zis sa nu îmi spui așa când sunt cu altcineva!
- scuze Ell. E o cursa, te bagi?
- cu ce e??
- mașini.
- ok. Trebuie să îmi faci o verificare la mașină.
- ok. Pa.
- pa.
-.………..Va urma.……