#Not: Geçikmeden dolayı herkesten özür dilerim. Bu bölüm ve sonraki bölümler de kısa olucak. Kısa ama uzun ara vermeden paylaşmaya çalışıcam. Keyifli okumalar yıldızcıkları doldurmayı ve yorum yapmayı unutmayın 😘😍
Defne: Offf bu kadar zor olacağını bilmiyordum. Tamam pat diye söyliycem ozaman ama şok ola bilirsin hazır ol! Ömer , ben...ben seni seviyorum.
Ömer: .....
Defne: Birşey söylemeyecek misin?
Ömer: Defne ben....
Defne: Zorlamıyorum seni yani hemen cevap vermene gerek yok düşüne bilirsin.
Ömer: Düşünülecek birşey yok Defne. Biz olamayız....
Defne: Olamayız mı?
Ömer: Ben seni sevmiyorum. Aslında seviyorum ama sadece arkadaş gibi yani biz çocukluk arkadaşıyız ve bu daha öteye gidemez.
Defne: Ama benim duygularım gitti...daha öteye gitti aşık oldum sana.
Ömer: Defne lütfen bu konuyu kapatalım. Ve böyle kalalım.
Defne: O kız yüzünden demi? O kız karşına çıkmasa sende bana söyliyecektin hisslerini ama o geldi ve senin kafan karıştı.
Ömer: Ne saçmalıyorsun sen? Belli ki kafanda saçma sapan birşeyler kurmuşsun ve ona inanıyorsun. Zehra karşıma çıktı veya çıkmadı ben sana seni sevdiğimi söylemiycektim. Çünkü ben seni sev mi yo rum! Bunu kafana soksan iyi edersin. Der ve kalkıp gider.
Defne: Ben senden asla vazgeçmem Ömer asla!!! Diyerek bağırır arkasından.
Yarım saat sonra.
KonaktaBahşende: Hadi anlat bakalım Defnecim ne oldu ne dedi Ömer sevgili oldunuz mu?
Defne: Olduk olduk hatta haftaya nikahımız var.
Bahşende: Şakayı bir kenara bırakta anlat bakalım ne bu suratının hali?
Defne: Hiçbir şey olduğumuz yok Ömerle. Ömere açıldım , ona onu sevdiğimi söyledim ama...
Bahşende: Ama?
Defne: Ama Ömer beni sadece arkadaşı olarak gördüğünü söyledi. Başkasına aşıkmış
Bahşende: Başkasına mı?
Defne: Evet
Bahşende: Kime?
Defne: Zehraya!
Bahşende: Ne? Ne dedin sen?
Defne: Duydunuz işte. Ama Ömere hiçbirşey söylemeyin yani benim söylediğimi anlar sonra aramız hepten açılsın istemiyorum bildiğinizi belli etmeyin yani.
Bahşende: Tamam...da daha kaç gün oldu ki Zehrayı tanıyalı nasıl aşık oldu.
Defne: Bende söyledim aynısını ama bir cevap alamadım. Hem ne belli birkaç gün önce tanışdıkları belkide anlatdıkları yalandır belkide uzun zamandır tanıyordur hatta belkide o çocukta...
Bahşende: Yeter! Daha fazlasını dinleyemiycem Allah yazdıysa bozsun.
Defne: Bakın Bahşende hanım bizim ne yapıp edip o Zehrayı burdan göndermemiz lazım.
Bahşende: O iş bende. Ben ne yapacağımı biliyorum.
Defne: İzninizle ben artık kalkayım.
Bahşende: Tamam kızım sen hiç merak etme ben ne yapıp etip en kısa zamanda o kızı ve çocuğunu bu evden göndericem. Der ve Defne gider Bahşende de birine telefon açar.
Bahşende: Alo , merhaba benim için bir araştırma yapmanı istiyorum...
Zehranın odasında.
Zehra: Gel!
Ömer: Uyudun mu?
Zehra: Gördüğün gibi hayır.
Ömer: Günün nasıl geçti neler yaptın alışa bildin mi? Diye merak etdim
Zehra: Evet alışdım merak etme hem burda sonsuza kadar kalmiycağıma göre alışıp alışmamamın da bir önemi yok. Konuştuğumuz gibi sadece bir süre.
Ömer: Bir süreliğine de olsa rahat etmeni isterim. Der o an içeri Ömrüm girer.
Ömrüm: Ömer abiiii. Der kucağına atlayarak.
Ömer: Ne oldu prenses?
Zehranın iç sesi: Prenses mi?
Ömrüm: Bana masal anlatır mısın? Asyaya Nihat abi anlatdı biliyor musun bana babam hiç masal anlatmadı. Der üzülerek
Ömer: Tamam prenses ben anlatırım.
Zehra: Ömer abin daha yeni girdi eve ben anlatsam? Hem hep ben anlatırımya ne oldu şimdi?
Ömrüm: Ömer abi anlatsın lütfen lütfen
Ömer: Tamam anlatırım prenses hadi bakalım uzanalım şöyle. Diyerek Ömrümü yatağa yatırır kendi de yanına uzanır.
Ömrüm: Anne sen de gel. Der ve Zehra da geçip diğer tarafına uzanır.
Birkaç dakika sonra...
Ömer: Sonra kötü adamı polisler tutukladı ve hikayenin prensiyle prensesi çocuklarıyla beraber mus mutlu bir hayat sürdüler. Der ve bunları söylerken gözlerini Zehradan alamaz.
Zehra iç ses: Neden öyle bakıyorki...
Ömer: Uyudu.
Zehra: Masal için teşekkür ederim
Ömer: Rica ederim. İyi geceler
Zehra: İyu geceler.
Yarın
Konağın önünde.Yener: Ömer Kervancıoğlu çık dışarıııı!!!!!
Zehra: Yener...Yener bu!
4.Bölümün sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Esiri (Tamamlandı)
Fiction généraleKocası tarafından şiddete mağruz kalan Zehra...ve tam umudunu yitirmişken onu kolundan tutup karanlıktan aydınlığa , aşka çıkaran Ömer...! İki gencin yolu hiç beklemedikleri anda kesişir Zehra psikolojik sorunları olan kocasından kurtulabilecek mi...