Aşkın Esiri 9.Bölüm

681 48 10
                                    

5 Ay sonra.

Ömer: Hazır mısın Zehra?

Zehra: Zehra değil Filiz...Filiz Yılmaz

Ömer: O bu evden ayrıldığımızda olucak sen bu evde Ömrümün yanında...benim yanımda Zehrasın Zehra Kaya.

Zehra: Çıksak mı artık?

Ömer: Tamam çıkalım.

***

Defne: Allah kahr etsinyaa nerden çıktı Filiz kafayı oynatıcamya. Diyerek telefonu eline alır ve birini arar.

X: Buyurun Defne hanım

Defne: Bana bak kandırdın mı beni?

X: Anlamadım Defne hanım?

Defne: Bana Filizi öldürdüm dedin.

X: Evet öldürdüm.

Defne: Peki o zaman nasıl oluyorda Filiz 5 yıl sonra geri geliyor gerizekalı.

X: Bu olmamaz bu...bu imkansız bakın gömdüğüm yeri bile göstere bilirim öldü Filiz işini kendi ellerimle bitirdim.

Defne: Kapa telefonu beceriksiz kapa!!!

***

Aysel: Naci inanabiliyor musun? Kızımız geliyor tam 5 sene sonra kızımız geliyor.

Naci: Dualarımız kabul oldu Asiye bulundu kızımız. Der ve kapı çalar. Ve ikiside kapıya doğru koşar ve kapıyı açtıklarında gözlerine inanamazlar.

Aysel: Filiz...

Zehra: ......

Naci: Kızım...yavrum

Zehra iç ses: Allahım dayanma gücü ver bana ne olursun.

Aysel: Filizimmmm. Der Zehraya sarılarak

Zehra: A....anne. Der sakin bir ses tonuyla ve oda sarılır Aysele

1 saat sonra.

Aysel: Kimler ayırdı seni benden...kimler kaçırdı seni Filizim.

Zehra: İfade verirken de söylediğim gibi yüzlerini hatırlamıyorum ben o günün akşamı Ömerle kavga etmiştim o sinirle sabah eşyalarımı topladım ve buraya geliyordum ama gelemedim işte. Der ve bunları söylerken gözyaşlarını tutamaz. Zira kızlarının hasretiyle yanıp tutuşan anne ve babaya yalan söylemek çok zor geliyordu.

Aysel : Tamam kızım sonra anlatırsın.

Zehra: Hayır madem başladım bitireyim. İşte o gün eve gelecektim ama gelemedim çünkü yolda bir araba kesti önümü ve beni arabaya bindirip kaçırdı gözümü açtığımda yurt dışlndaydım büyük ihtimalle mafyalardı onların elinden kaçarken araba çarptı , haflzamı kaybettim o sırada bir ailenin yanında kalmışım sonrasıysa belli hafızam geri gelince ilk sizleri aradım.

Aşkın Esiri (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin