Poberti a pobertky

77 3 2
                                    

Krajina za oknem vlaku ubíhala stejně jako čas a tak se zanedlouho dívky rozhodly zajít převléct do hábitů.

Když se vrátily zpět do kupé, čekalo na ně překvapení v podobě čtyř kluků jejich věku, jak se rozvalují mezi jejich věcmi.
,, Áá tady jsou naše dámy!" zvolal ten kudrnatý u okna.
,,Co to meleš, v životě jsem tě neviděla." utrhla se na něj Jessica.
,,Jess klidni, ani nevíme co chtějí." klidnila svou novou kamarádku Lily.
,,Ta zrzka se mi líbí, vypadá to, že by sme si mohli rozumět." kmitl na ní obočím ten co seděl u dveří. Za to mu na tváři přistála facka. Nebyla nějak silná, ale i tak se oběť skroutila do klubíčka ve falešných bolestech.
,,Ale no tak zrzíku, co je špatného na tom chodit s někým tak dokonalým jako jsem já?" otočil se na ní.
,,Pojďme dělat, že toto není naše kupé, vy jste se sem nenarvali bez dovolení a ten černovlasej dement se právě nesnaží sbalit holku kterou vidí poprvé v životě." navrhla ironicky Agnes. Kudrnáč u okna jí ihned odpověděl.
,,To nebude problém zlatíčko, protože tohle kupé je odteď nás všech."
,, Jestli mi nepřestaneš říkat zlatíčko, tak do Bradavic dojedeš po kouskách." odvětila výhrušně.
,,Hele klídek jo? My se šoupnem aby jste nestrávili cestu na chodbě." vyděsil se a rukama naznačil, že se vzdává.

Potom, co se všech devět nacpalo do kupé, začalo konečně seznamování.
Kudrnáč se představil jako Sirius Black
a černovlásek, který pořád pokukoval po Lily, se se nazval Jamesem Potterem.
,,A vy jste?" otočila se Lily na dva další.
Jeden z nich si právě četl v nějaké do kůže zabalené knize a druhý pojídal jakési blíže neurčené jídlo. Představili se jako Remus a Peter.
,, Jelikož jste zatím první slečny které jsme potkali, budete se od nynějška nazývat Pobertky, na počest nás, Pobertů."

Pobertové aneb sedm let v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat