Dobré znamení

69 2 2
                                    

Dalšího dne ráno se všichni sešli v hlavní síni s plánem vyslýchat Remuse.
Seděli na svém obvyklém místě u stolu a čekali na něj.
Jakmile se však objevil ve dveřích, Lucy nedbala na žádný vymyšlený postup a rozběhla se ho obejmout.
,,Víme všechno.. ale mě to nevadí, já tě mám ráda takového jaký jsi!" mlela jedno přes druhé.
,,Ehh jo super děkuju.." odpověděl Remus a zaraženě se od ní odtáhl.
Zamířil ke stolu k ostatním a Lucy ho jako shipnotizovaná následovala.
,,O můj bože tohle je trapný.." prohlásil Sirius a schovával si hlavu do dlaní. ,,Ta holka vůbec neví jak se balí kluci." prohlásil. ,,Zato ty s tím máš bohaté zkušenosti." setřela ho Jessica.
,,To ne ale.. bože tohle je trapný." prohlásil zase on.

Mezitím se Remus i zmatená Lucy vrátili ke stolu.
,,Tak tady je náš Náměsíčník!" pronesl slavnostně James a pozvedl pohár s dýňovou šťávou.
,,Takže to víte?" zeptal se opatrně.
,,Kámo změnil ses na obrovskou obludu a řval si jak hovado. Je jasný, že to víme."
,,Jamesi prosím. Ale nevadí nám to." opakovala Lucy.
,,To už si říkala. Máš dost blbou paměť." odvětil James.
,,Hmm.." odpověděla Lucy ale ani ho nevnímala.
,,Víte co? Já už půjdu." prohlásila Lilly a spolu s Monicou a Jessicou se zvedla. ,,Jamesi a vy další exoti, vy jdete taky." otočila se ještě.
,,Siriusi ty jsi takový odborník na holky, je to pro mě dobré nebo špatné znamení?" zeptal se kamaráda James.
,,Je to dobré znamení pro Lucy ne tebe." odvětil.
James se zastavil. ,,Cože?"
Sirius se otočil a na malou vzdálenost, která mezi nimi byla na něj zařval.
,,Chce je nechat spolu, blbče!"

Když konečně po dlouhém dni mířili do ložnic, ozval se Peter.
,,Co to vlastně bylo včera s Agnes?"
,,Netuším." odpověděl Sirius. ,,Ale nemůžu říct, že se mi to nelíbilo.." dodal téměř neslyšně.
Ne ale tak tiše, aby to neslyšel James.
Ten pak zařval na celou chodbu.
,,Mě se líbí Evansová, já jí, Remus se líbí Lucy, tak si to přiznej, jedeš po ní!"
,,Jamesi, kámo, znám tě sice chvíli, ale jedno ti řeknu jistě. Lilly se nelíbíš."
odpověděl Sirius stejně tiše jako předtím.
James, který tento drobný detail asi neslyšel pokračoval.
,,Víš co? Já se jí jdu zeptat." A rozběhl se za Lilly a Agnes, které se vynořily za rohem.
,,Ne stůj!" snažil se ho Sirius zastavit.
,,To je idiot.." zamumlal.
,,To si zjistil brzo. Ale v jednom má pravdu. Když se mluví o ní, nejsi sám sebou. Možná k ní vážně něco cítíš." prohlásil Peter.
,,Jsem silný a nezávislí mladý muž. Každá po mě jede, ale já jen vzbudím zájem a pak odhodím. Nemám city."
,,No když myslíš.." ukončil Peter rozhovor s názorem, že s ním se nemá cenu bavit."

James mezitím doběhl obě dívky.
,,Líbám a obímám má zrzavá květinko, dovolíš-li promluvím si s tvou kamarádkou o jisté záležitosti. Ale nemusíš žárlit, mé srdce patří tobě, jen prokazuji kamarádovi jistou službičku."
Lilly mu vlepila facku. ,,Jestli si na ní něco zkusíš tak.."
,,To bych si nedovolil má paní." poklonil se a odtáhl Agnes za ruku pryč.
,,Co ty a Sirius?" řekl hned jak byli z doslechu."
,,Cože? Seš nějakej dohazovač?" zeptala se ho se smíchem.
,,Líbí se ti nebo ne?"
,,No možná trochu, nebo ne, nebo.. já nevím!" zhroutila se.
,,Aha, chápu." odvětil.
Pak se otočil a zařval přes chodbu plnou lidí na Siriuse.
,,Líbíš se jí!"

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 04, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Pobertové aneb sedm let v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat