BÖLÜM:1

94 14 25
                                    

Evden çıktım ve yolda yürümeye başladım. Bizim kızların ısrarı üzerine bara gidiyordum . Neymiş çok eğlenecekmişiz . Bendeki bu şans varken pek sanmıyorum da hadi hayırlısı . Yolda gördüğüm ilk taksiyi çevirdim tam bineceğim zaman bir tane uyuz benden önce arabaya bindi .

Hıh bende ne zaman gelecek bu şanssızlık diyordum .

Ben şaşkın bir şekilde ona bakarken o beni umursamadan ,

" Sen ilerle abi ben sana yolu tarif ederim " dedi. Hemen lafa atladim .

" Ne oluyor ya ben durdurdum taksiyi " dedim . Göz ucu ile bana baktı ve sonra önüne döndü ve ,

" Ama ilk ben bindim taksiye onu ne yapacağız " dedi. Allah Allah ya neymiş ilk o binmişmiş yesinler canımmm (!)

" Kardeşim git başka taksiye bin işim var . Gece gece uğraştırma beni "

" Ne yapayım güzelim sen git . Madem işin var burada benim ile inatlaşacağına kendine yeni taksi bul "

What dedin gülüm ? Demek vardı ama diyemiyorum işte belki de haklıydı . Gece gece bir salak ile uğraşamazdım .

Arkamı döndüm ve ilerlemeye başladım . Belki bir ümit taksi bulurum diye de bir taraftan etrafa bakınıyorumdum . Sonunda bir taksi görünce hemen el hareketi yaptım ve taksi önümde durdu . Hızlı adımlar ile taksiye bindim .

" Nereye gideceksin , kızım ?"

Taksi şoförü dedem yaşındaydı neredeyse . Amca gözün görüyor mu senin ?

" Güney Bar 'a amca "

" Tamam kızım " dedi ve ilerlemeye başladı. Takside ki uyuz aklımda takılı kalmıştı . Şimdi hakkını verelim yakışıklı çocuktu.kahverengi saçlı kahverengi gözlüydü . Hafif çıkmış sakalları ile mankenlere taş çıkaracak bir tipi vardı.

" Geldik kızım " amcanın sesi ile - daha doğrusu dedenin- düşüncelerimden sıyrıldım ve ücreti ödeyip arabadan indim . Bara doğru ilerlemeye başladım . Bardan içeriye girer girmez yoğun alkol ve sigara kokusu burnuma geldi ve yüzümü buruşturdum . Gözlerim bizim kızları aradı. Sonra ileride deliler gibi dans eden Seda ' yı görünce tebessüm ettim . Seda çok deli dolu bir kızdır . Ama şuan ki hali ...
Anlaşılan fazla kaçırmıştı . Tamam deli dolu ama bir erkeğin üstüne atlayacak kadar değil yani ...

Hemen o tarafa yöneldim ve Seda 'nın kolunu tuttum . İlk önce kolunu tuttuğum elime sonra da yüzüme baktı . Ciddi gözüküyordu ama birden kahkaha atmaya başladı.

Kahkahalarının arasından ,
" Ooooo Simay Hanım hoşgeldiniz efeğm " dedi . Ahh ahhh başımın belası

" Seda bizim kızlar nerede ?"

" Onlar ... Hmm ... Şey yaa ... Of ne bileyim ben git başkasına sor ben burada yakışıklı çocuk bulmuşam sen ne diyersin ?? " Abartılı bir şekilde gözlerimi devirdim sonra Seda ' yı kolundan tuttuğum gibi sürüklemeye başladım .

" Yaaa ... Simay ne yaparsın ben daha yeni eğleniyerdim" Allah'ım kızın şilvesi bile değişti kaç bardak içti acaba ??

Seda ' ya hiç cevap vermeden sürüklemeye devam ettim. Onu bu halde evine götüremezdim . En iyisi bize götürmekti.

Hemen bir kez daha (!) taksiyi durdurdum ve Seda ile birlikte- Seda ' yı bindirmek biraz zor olmuştu - taksiye bindik . Evin adresini verdim ve ilerlemeye basladık . Hemen çantamdan telefonumu çıkarttım ve Eda ' ya mesaj attım .

Sizi barda görmedim . Gördüğüm tek şey sarhoş bir Seda oldu . Çok içmiş o yüzden Seda ' yı bize götürüyorum haberin olsun :)

Evin önünde durduk hemen ücreti ödedim ve Seda ' yı arabadan indirme çabalarına başladım . Biraz zor oldu ama sonunda indirdim . Anahtarı kapıya sokup açtım . Hemen misafir odalarından birine yöneldim.kapıyı açtım ve yatağa yöneldim. Seda' yı yatağın üzerine yatırdım .Akıllı(!) sızmıştı .

Ohhh şükürler olsun bir işi de kazasız belasız hallettim .

Hemen kendi odama yöneldim ve yatağıma kendimi bıraktım bu kız ne ara bu kadar kilo almıştı ?

Çok yorgun düşmüştüm uyumalıydım ve öyle de yaptım ...

Umarım beğenirsiniz ilk bölüm olduğu için uzun yazmak istemedim ...
Umarım güzel bir kitap olur ...
Sizleri seviyorum ♥️
Votelemeyi unutmayın 😉

HAYATIN BÖYLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin