chapter one:

28.4K 328 59
                                    

קייט:

פאק אני לא מצליחה לישון רק את הגניחות שלהם אני שומעת.
למה היא לא ניפרדת מהחרא הזה כבר הוא בילתי ניסבל..

גם מעצבן גם סנוב גם חרא וגם מכוער..
אוקיי אוליי קצת הגזמתי כי להגיד שמייקל מכוער זה בילתי אפשרי הוא אלוהי מידי.. אבל שום יופי בעולם לא הולך לכפר על הבן הרע שהוא..

כיסיתי עם הכרית את האוזניים ולא הצלחתי עדיין לישון..פאק מחר יש בצפר מה אני יעשה?

אחרי רבע שעה נוספת הגניחות סוף סוף הפסיקו אז ירדתי למטה לשתות מים, יותר נכון לחכות שאחותי תעיף את החבר החרא שלהכדי שאני יוכל לצרוח עליה שתפסיק להביא אותו אבל במקום שהיא תירד הוא ירד

בא למטבח ומבטו נתקע על חזי..
פאק שכחתי ששמתי גופיה לבנה שקופה בלי חזיה..הסמקתי וניסיתי להסתיר את זה.

"טוב מה המבט שלך נתקע?" שאלתי בעצבים והוא גיחך.
"אל תעופי ראיתי הרבה יותר טובות" אמר בזילזול.

"פחח אני בטוחה בכך" גיחכתי.

"אז בואי תראי לי איך את הכי טובה" אמר בהתגרות. "אתה חושב שאני מפגרת שיעשה את זה לאחותי..אתה חבר שלה" אמרתי.
"נו אני חבר שלה אז אני ידאג לזה שלא יהיה שום דבר מעבר אני רק רוצה להראות לך שאת בחיים לא תצליחי לפתות אותי..תמיד יהיו טובות יותר" אמר בארסיות ואני כבר יתעצבנתי.

ובשלב הזה לא ידעתי למה אני מכניסה את עצמי..כי מאז יצא רק רע.

"בייב?אתה בא?" שמענו קריאה מלמעלה של אחותי.
"כן אני חמש דקות עולה אני בשיחת טלפון מהעבודה" צעק לה.
"אתה נישאר לישון כאן?" שאלתי בעצבים והוא הנהן

הוא ישב בסלון ואני ישבתי עליו וחייכתי בזודניות..ניצמדתי לצווארו ונישקתי אותו מוצצת ונושכת באיטיות מייסרת.

עברתי לאוזנו ונשכתי את תנוך אוזנו ואז לחשתי לו בקול סקסי.
"יותר טוב ממני יש?" לקחתי את הידים שלו והרמתי לעצמי את החולצה ואז שמתי את ידיו על חזי שיגעו הוא יתנשף בכבדות ומיד הרגשתי בליטה מתחתי ,חייכתי חיוך מנצח וירדתי ממנו והוא משך אותי חזרה לשבת עליו.

"אז מה אמרת על זה שאני בחיים לא יצליח לפתות אותך?" שאלתי בחיוך.
"וואלה לא ידעתי שקטינה כמוך מנוסה כלכך" אמר בהתפעלות.

"אני בת שמונה עשרה עוד מאט" אמרתי בעצבים.
"קטינה" גיחך.
"כן?למה בן כמה אתה?" שאלתי בעצבים.

"עשרים" ענה.
ושמענו מישהו יורד במדרגות..קמתי ממנו מהר וישבתי בקצה השני של הספה .
"תיזהר להגיד לה משהו על זה!" לחשתי לו והוא הנהן ואמר;
"זאת הייתה טעות שלא תחזור על עצמה."

My sisters boyfriend#גמורWhere stories live. Discover now