~שמונה חודשים לפני~קייט:
פתחתי את הדלת של לואיס ונידהמתי ליראות את מה שמייסי אמרה לי,
מיילי הבת זונה הזאת,לישכב עם החבר שלי זה כבר משהו אחר אני בחיים לא אסלח לה.למה תמיד איך שטוב לי רע לה אז היא צריכה לקחת לי את מה שיש לי.
ברחתי משם בוכה..
"קייט חכי.." שמעתי את מיילי ולואיס צועקים ביחד אבל לא התייחסתי רצתי הביתה.אני גרה עם מיילי ואין לי ברירה.
אני והיא ברחנו מהבית שלנו לפני שנה שהייתי בת 16 היא לקחה אותי איתה כי אמא שלי מתה ואבא שלי התחרפן והתחיל לישתות ולהכות אותנו.מיילי ואני ברחנו לניו יורק ומיילי התחילה לעסוק במסחר ולהרוויח הרבה כסף ואז היא התעצבנה שרק היא משלמת שכר דירה ועל כל הצרכים שלי אז אמרה שגם אני צריכה לעבוד ומאז השגתי לי עבודה בתור ברמנית באחד המועדוני לילה הכי מצליחים בניו יורק-Dance floor.
בכיתי בשקט בחדר שלי,אני לא רוצה להראות למיילי שאכפת לי אני יהיה חזקה וחכמה ושלה יהיה חבר אני יראה לה כבר מה זה.
אז כדי לך להיזהר מיילי כי אני יחזיר לך בגדול.***
בחזרה להווה:
עוד פעם אחת עם מייקל לא תזיק,אני אומרת לעצמי שזה ביגלל שאני רוצה שיכאב למיילי כמו שכאב לי אבל בסופו של דבר אני יודעת שזה רק ביגלל שזה נותן לי הנאה.
הוא התפשט מהר והוריד את מה שנישאר עליי וחדר אליי בכל הכח ואני גנחתי בחוזקה.
"מייקל ..פאק ..יותר מהר"ולאחר שניה הגביר את הקצב עד ששנינו הגענו לשיא והוא הוריד לי את האזיקים.
"מה זה החדר הזה? " שאלתי לאחר שיצאנו ממנו והוא בא לנעול אותו.הוא חשב לרגע ואז אמר,
"כניראה שתיצתרכי לחכות לפעם הבאה" אמר וקרץ והלך משם."ביי מייק" אמרתי.
"ביי קייטי" אמר ונעלם לאיזה חדר אחד.ירדתי לקומה למטה ויצאתי לכיוון האוטו שנעלם משם הסתכלתי סביבי עד שראיתי,
"אין חניה כל החונה יגרר מיידית"
הרבצתי לעצמי למה אני כזאת מטומטמת.הלכתי בחזרה לביתו של מייקל ודפקתי על הדלת בעצבים.
"כבר התגעגעת?" שאל לאחר דקה שפתח.
"כע בטח באתי לסבב שני" אמרתי בציניות."מה יש עצבן?" שאל. "אני לא עצבן!" צרחתי בעצבים והוא זקף גבה.
"גררו לי את האוטו" אמרתי והוא פרץ בצחוק.
"איך המשך הזה יכול ליקרות רק לך" אמר ואני התעצבנתי עוד יותר."אוליי תישארי לישון אצלי ותגידי למיילי שאת נישארת לישון אצל חברה" אמר.
"זה פסדר פעם אחת נעלמתי לשבוע והיא אפילו לא טרחה להתקשר יותר מפעם אחת" אמרתי."אבל בכל מקרה אין לי כאן כלום" אמרתי.
"אני אביא לך הכל" אמר ומשך בכתפיו.
"כן הכל?מיברשת שיניים,מסרק איפור,בגדים לבוקר ופיגמה?" שאלתי .
"מפונקת אחת" מילמל ואני עשיתי פרצוף מאיים."כן כן יש לי הכל חוץ מאיפור, אבל למה את ביכלל צריכה איפור!?את מודעת לזה שאת הילדה הכי יפה שראיתי בעולם ובלי איפור" אמר ואני בטוחה שכבר הספקתי ליהות עגבניה.
"אני בטוחה" מילמלתי בחוסר אמון.
"בנינו,למיילי יותר יפה עם איפור,אני אוהב בנות שמיתאפרות אבל אני לא חושב שאת זקוקה לאיפור שיש לך יופי כזה" אמר ואני השפלתי את ראשי."את לא חושבת שאת יפה?" שאל בתהדמה.
"אני יודעת שאני לא יפה, מיילי קיבלה אצלינו את היופי" אמרתי."אז עם כמה שאני אוהב עת מיילי ליהות כנה את הרבה יותר יפה ממנה פי מילון" אמר ומשך את ידי עד שהגענו למראה גדולה.
"תגידי לי מה את לא חושבת שיפה בך?"
(את הקטע הזה העתקתי בקטנה מהספר, לב שבור-ספר מושלםםם,הקיצר אני בטוחה שהיא תיסלח ל .. (; ה.כ)"העניים הענקיות שלי עם הצבע הלא ברור שלהם מן ירוק כחול מוזר, השפתיים שלי יותר מידי אדומות כאילו הם עוד שניה עומדות לדמם, השיער שלי בלונדיני גלי ואני פשוט שונאת בלונד אני ניראת כמו ברבי,החזה שלי גדול מידי והתחת שלי גם ואני פשוט שונאת את זה" אמרתי והוא היה ניראה מופתע.
"זה מה שאת חושבת על עצמך?" שאל ואני הנהנתי.
"אז בואי אני יראה לך מה כולם חושבים עלייך" אמר והתחיל.
"העיניים שלך מושלמות,כולם יודעים בהם ובצבע המיוחד שלהם שאף אחד עוד לא ראה,השפתיים שלך כל כך אדומות והם פשוט דורשות ניגיסה בהם כל גבר היה רוצה לנשק אותך,השער הבלונדיני שלך מושך כל אחד שרק מיסתכל עלייך והגוף שלך כל כך סקסי ואין גבר שלא היה משכיב אותך, קייט את כל כך יפה ואני מקווה שאת תיראי את זה גם בסופו של דבר" אמר ונשק לי שכולי עדיין סמוקה ממה שאמר.
"עכשיו בואי איתי"
***
והנה לכם עוד פרק..עשיתי הפעם ארוך יותר..😝
מקווה שתאוהבו😉💕
YOU ARE READING
My sisters boyfriend#גמור
Romance"דיי כבר אני לא יכולה לעשות לה את זה" אמרתי בעצבים. "בטוחה?" שאל וחדר אליי בכח ,גניחה לא רצויה נפלטה מפי. "פאק.." מילמלתי. "בבקשה..תמשיך" "תמשיך מה?" שאל בתמימות. "תזיין אותי הכי חזק והכי מהר שאתה יכול" אמרתי חצי בגניחה והוא ליקק את שדי ומצץ אותם. ...