chapter seventeen :

9.2K 214 57
                                    

קייט :

~ כעבור חצי שנה ~

"נו קייט תיזדרזי כבר" בן צעק  לי מלמטה ואני הזדרזתי.
כבר חצי שנה משאני ובן התחלנו לצאת,היום אנו חוגגים את החצי שנה שלנו ביחד..ומשום מה אני לא מתלהבת.

אולי אתם תגידו לי שאני כזאת מוזרה,שלא יודעת להרפות ולישכוח גם אחרי שכבר פאקינג חצי שנה!

אבל..אבל אני עדיין לא שכחתי ממייקל..וברור לי שמה שהיה בנינולא רק היה סקס טוב כי גם אחרי חצי שנה אני כל כך רוצה רק ליראות אותו...לא כבר יום אחד שלא חשבתי עליו ,מחבק אותי וצוחק איתי.

לקחתי את התיק מהשולחן וניכנסנו למכונית של בן..שלא תבינו לא נכון בן הוא ממש חמוד ואפילו למלא בנות יהיה מושלם..

אבל לא מושלם בשבילי הוא חמוד אבל אני לא מצליחה לאהוב מישהו אחר וגם הוא חסר סבלנות שזה מעצבן.

ניכנסנו למסעדה בעודי חושבת על דרכים להיפרד מבן..אני מרגישה רע אולי כדי שאני מחכה שניגמור לחגוג ואז עוד כמה ימים.

כשאמרתי שהוא חסר סבלנות התכוונתי גם בסקס..הוא אח הזמן דורש את זה ומרמז את זה ואני לא רוצ  לעשות איתו כי אני שוב פעם מרגישה כאילו רק מייקל יכול לגעת בגוף שלי כאילו הגוף שלי רק שלו,

אולי אתם חושבים שאני משוגעת ואני בעיה  עם זה כי בן אדם..כבר חצי שנה ואני לא עברתי הלאה כשהוא בטח לא זוכר מה השם שלי בכלל.

חגגנו את החצי שלנו ביחד והסתכלתי במידה רואה את מייקל ועוד מישהיא ניכנסים למיסעדה  רגע רגע ברגע אמרתי שראיתי את מ..מייקל?

יכול ליהות שאני שוב מדמיינת.
"אני כבר חוזרת" אמרתי למייקל..כאילו לבן ורצתי לשרותים.

שטפתי פנים במים קרים והרגעתי את עצמי..
"זה לא הוא זה לא הוא!" מילמלתי לעצמי וראיתי עוד מישהו מאחוריי במראה .

"זה לא מי?" מייקל שאל בשעשוע והלב שלי פעם כל כך בחוזקה.

"מ...מ..מייקל?" שאלתי כשהדמעות עלו בעיניי.

"קייטי..כמה התגעגעתי לשפתיים היפות האלו שלך" אמר עדיף אותי לקיר באגרסיביות החזיק את הידים שלי מעל הראש ונישק אותי בפראות..

ואני?אני לא יכולתי להתנתק ממנו לרגע.

***

שבוע טוב לכולםםם❤❤❤
אוהבת המוןןן

Xoxo❤😘😍


My sisters boyfriend#גמורWhere stories live. Discover now