"עכשיו בואי איתי אמר"
________________________________קייט:
ומשך אותי איתו עד שהגענו למיקלחת והוא הפשיט אותי לגמרי.
אחרי שהתקלחנו והאכלנו הלכנו לישון.
***פאק,אני חושבת שהתאהבתי בו באמת..
אני ומייקל מיזדיינים הפך כבר להרגל ואני לא מסוגלת להפסיק.אני חושבת שבאמת התאהבתי בו.
אני ישנה אצל מייקל כבר שבוע,למרות שמידי פעם הולך למיילי כדי שלא יראה חשוד מידי שלא ניפגש איתה כבר.בזמן הזה שהייתי ב'ארמון' שלו ראינו סרטים יצאנו לדייטים, אפילו דיברנו מלא..הוא ניראה לי בנאדם מושלם..רק חבל שיש לו חברה שבמיקרה היא אחותי.
***
"בטוחה שאת לא רוצה להישאר אצלי?" שאל בפעם האלף שחזר מהעבודה.
"אני צריכה לחזור הביתה" אמרתי.
"אני התגעגע אלייך קטנטונת" אמר.
"אני לא קטנה!" נזפתי בו והוא בילגן את שיערי שאני שולחת לעברו מבט עצבני והוא פשוט משך אותי לחיבוק.הוא היה גבוהה ממני בערך בראש שלם אז הנחתי את ראשי על חזו.
"בכל מיקרה אין לך מה להיתגעגע אתה תבוא למיילי בערב" אמרתי בזילזול.
"את יודעת שזה לא אותו הדבר" אמר.
"דיי באמת?לא ידעתי" אמרתי בציניות."בכל מיקרה אני ניפגשת עם חברה הכי טובה שלי מייסי,בקניון" אמרתי.
"אני יוריד אותך שם" התעקש.
"לא-" הוא קטע אותי בנשיקה.
"בואי" אמר ומשך אותי לאוטו."הכל בסדר קייטי?" מייקל שאל ברכות וליטף את שיערי שראה שאני שוקעת במחשבות.
"כן" רציתי לצעוק לו 'לא אני פאקינג מאוהבת בך!' אבל בימקום זה עניתי פשוט, 'כן' החוב."את לא ניראת לי בסדר" אמר כשעצרנו בקניון.
"אני בסדר גמור..תודה מייקל,ניתראה"
אמרתי והוא משך בכתפיו.
"אם את צריכה משהו-" התחיל וקטעתי אותו.
"כן כן, אני יודעת אני יתקשר" אמרתי באנחה.
***"רגע רגע,את עשית מה?" מייסי צרחה באמצע הקפה.
"ש... לא כולם צריכים לדעת!" אמרתי לה.
"קייט אני מבינה שמיילי שכבה עם חבר שלך אבל אם תיהי גם את אחות זונה" אמרה ואני נאנחתי בתיסכול."אני לא מצליחה להפסיק" אמרתי בעצבים והמלצר ניגש אלינו.
"מה תירצו להזמין?" שאל ואמרנו לו.אני ומייסי המשכנו לדבר בינינו עד שהיא עצרה אותי.
"קייט המלצר הזה לא מפסיק להסתכל לכיוונך" אמרה ואני גילגלתי את עיניי.
"לא ניראה לי" אמרתי.
"הוא בא לפה" לחשה בהתרגשות."את..רו..רוצה אולי לצאת איתי מתישהו?" שאל והסמיק.
הוא היה ניראה לי נחמד..
"ברור שהיא תצא איתך" אמרה לו מייסי."אממ..כן(?)" אמרתי וזה יצא לי כמו שאלה ואז הוא לקח ממני את המיספר שלי.
***אוקיי חזרתיייייי!!!
חג עצמאות שמח💙💙💙
תדרגו/תגיבו...
אוהבת המוווווןןן😙😍❤
Xoxo s.
YOU ARE READING
My sisters boyfriend#גמור
Romansa"דיי כבר אני לא יכולה לעשות לה את זה" אמרתי בעצבים. "בטוחה?" שאל וחדר אליי בכח ,גניחה לא רצויה נפלטה מפי. "פאק.." מילמלתי. "בבקשה..תמשיך" "תמשיך מה?" שאל בתמימות. "תזיין אותי הכי חזק והכי מהר שאתה יכול" אמרתי חצי בגניחה והוא ליקק את שדי ומצץ אותם. ...