chapter seven:

20.5K 241 60
                                    

קייט:

"אין מצב" אמרתי למיילי שוב והיא נאנחה בעצבים.
"למה לא הוא חמוד ולא יהיה כזה נורא איתו " ניסתה לשכנע אותי.

אין פאקינג מצב שאני נותנת למייקל לטוס איתנו לצרפת החופש..פשוט אני מצבב בחייםםםם!!!!

"מיילי-" התחלתי אבל היא עצרה אותי.
"נו קייט הוא חבר שלי!!!" אמרה ונאנחתי בעצבים.

"בסדר" הסכמתי לבסוף.

העיניינים ביני לבין מייקל התחממו..זה לא טוב בכלל ואני לא מסוגלת להילחם בזה,אני יודעת שאני יוצאת בת זונה אבל יש לי בעיה אני לא יכולה להפסיק זה פשוט כמו סם התמכרות שאי אפשר להפסיק איתו.

"היי קייטי" שמעתי את מייקל ניכנס לבית ומיילי עלתה.

"אני מחכה לך" אמרה וחייכה אליו בזדוניות ואני עשיתי פרצוף מקיא.

"קייט את ניראת כל כך יפה"  מייקל אמר ונישק לי את הצוואר ושיחק לי בקצה החולצה
הידיים שלו זחלו אל מיתחת חולצתי והוא פתח את החזיה ועיסה את החזה שלי ממשש ומרים את החולצה שלי עד הסוף.

"פאק.." מילמל לעצמו ומצץ בעדינות את הפיטמה שלי ואני גנחתי בשקט.

זזתי אחורה,
"מייקל זה לא בסדר מה שאנחנו עושים" אמרתי לו ומבטו השתנה לרציני קר  ואדיש.
"חשבתי שסיכמנו..אם אנחנו בחיים לא ניתאהב לא יזיק קצת מגע" אמר וקרץ.

"איכס אני לא מאמינה שמיילי יוצאת איתך" אמרתי לו.
"חשבתי שאתה אוהב אותה" אמרתי.
"וחשבתי שאת אוהבת אותה..אנחנו עושים את זה מאותה סיבה,תשוקה אז מה אכפת לך ליזרום?" שאל.

"תחכי לי היום על המיטה שלך ערומה אני מת להפליק לישבן הזה שלך"
(ה.כ-אני רושמת את זה ב3 בבוקר אז סורי אם דברים ישמעו לכם הזויים למה עברתי את השעה ).

אז גם הכנסתי את עצמי לצרה הזאת לא יודעת למה אני פשוט לא מסוגלת להפסיק,לא מסוגלת.

"מיילי לא תיהיה?"  שאלתי והוא הניד בראשו
"יש לה פגישת עסקים" אמר וחייך.

"אוקיי ניתראה בערב" אמרתי וקרצתי והוא עלה למיילי.

מיילי,אם רק היא הייתה יודעת, אני האחות הכי גרועה בעולם אני יודעת אבל שמיילי לא תשחק אותה תמימה גם היא הזדיינה פעם אחת עם חבר לשעבר שלי היא הייתה שיכורה.

***

הערב הגיע והוא היה אמור להגיע עוד כמה דקות,הבחנתי על עצמי במראה והורדתי את הגינס והחולצת בטן שלבשתי ונישארתי בחזיה וחוטיני תואמים.👇

👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My sisters boyfriend#גמורWhere stories live. Discover now