-BÖLÜM 1-

39 3 0
                                    

MULTİ BARTU

-Heraaa uyan pirenses saat 6.50.

- Anne allah aşkına benim okulum 8.20 geçe başlıyor.

-Artık saat 7.30 da başlıyor tatlım.

Demesiyle annem direk şoka girmiş biçimde yataktan doğruldum ve :

-Nasıl okulun saatleri geçen seneki ile aynı deil mi???

-Kızım maalesef ne saatler ne de okulun geçen seneki ile aynı deil.

Bunu duymamla beraber az önce ki girdiğim şokun daha etkisinden çıkamamış iken şu an elektro şoklandım.Bu arada ben Hera SAYGIN. 2 Ay sonra 18 yaşıma giricem lise son sınıfta okuyorum ve ÖZEL AZ.... ahh ne diyorum annemin dediğinden anlaşıldığı kadarı ile artık o koleje gitmiyecektim her şey tamam da Burak , Merve ve Damla olmadan nasıl yapacaktım alışık olmadığım bir okula . Ben aynı zamanda SAYGIN HOLDİNG in müdürlerinden biri olan Ahmet beyin kızıyım . 

-Anne neden okulumu değiştirme kararı aldınız ?

-Hera kızım şimdi okula gitmelisin eve seni Bartu bırakıcak.

-Tövbe tövbe Bartu kim anne siz Burak tan bile uzak durmamı isterdiniz.

- Kızım hayatında ne olursa olsun babana ve bana olan saygını asla kaybetme ve sevgini eksiltme bebeğim

- Ay anne benim bildiğim bu sözler ya intihar ederken ya da kızını zorla gelin gönderir iken denir.Ahh anne ders dedeğin gibi 7.30 da başlayacaksa yarım saatim var o zaman şu an hemen hazırlanmalıyım .

-Peki bebeğim.

Üstüm beyaz bir t-shirt altıma ise siyah yırtık şort giyindim ve altına da 7 cm olmasına ve platform topuk olmasına rağmen giyindiğim de koşabildiğim ince topuklu siyah ayakkabımı giyindim.Kumral saçlarımı saldım ve rimel , pembe renklerdeki bir ruj ile makyajımı tamamlayıp son dokunuş olarak parfümümü sıktım.Aşşağıya indim.

-Kızım parfüm banyosundan mı çıktın.

-Yaa babili abartma .Yeni okula transfer etmişsin beni hayırdır?

- Tatlım bu konuyu akşam konuşacağız ve Bartu ya iyi davran.

- Allah Allah kim bu Bartu herkes tutturdu Bartu diye.

- Samet amcanın oğulu

- Hangisi şirketin ortağı olan Samet amcanın mı?

- Evet tatlım .

- Ve liseye gidiyo ben nasıl görmedim ?

-Okula geç kalma Hera Bartu seni almaya gelecekti sen dışarda bekle.

-Ok babilim bay bay love you.

- Love you bebeğim love you.

Dışarı çıktığım zaman 3 dk sonra kırmızı üstü açık bir ferrari geldi.Bindiğimde yanımdaki çocuk tahminimce Bartu olmalı bana selam dedi.

- Selam ben Hera sen de Bartu olmalısın .

- Hayır ben Uzay .Bartu kendisinin bir kaç işi olduğunu söyledi ve bu yüzden seni almaya ben geldim.

- Ha öylemi nice to meet you Uzay.

- Bende tanıştığıma memnun oldum Hera.

Uzay yakışıklı uzun boylu bir çocuktu ama açıkcası biraz soğuk nevaleydi.

-Soğuk nevale?

- NE?!?

-Muhtemelen iç sesin dışa vurdu tatlı kız fakat ben tanımadığım kişiler ki özellikle kızlara karşı oldukça şoğukturum ama sen... Hera sen..

Zoraki KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin