BÖLÜM 6

12 3 0
                                    

Sabah olduğunda benim şeytandan daha şeytan ve moruk kayınvalidemin bizde kalmasından ötürü Bartu ile yatmıştık ve şu an Bartu sülük gibi yapışmıştı ama uyurken çok masumdu ya yok lan ne masumu!

Kahvaltıyı yaptıktan sonra kızlarla buluşmaya karar vermiştik ama maalesef kızlar meşgulmüş ve ben bu yüzden şu an dolapları düzenliyordum.

DAMLA'DAN

2 gün sonra Hera'nın doğum günü vardı ve biz kızlarla plan yapıyorduk Herşeyi halletmiştik tek sorun erkekleri ikna etmek ve yer bulmak bu konudada bize yardımcı olacak bir erkek lazım idi ve maalesef bu görev bana düşmüş tü Ada bana bir numara vermişti o numarayı aradığımda ise asıl şok la karşılaşmıştım .

- D-Deniz?

- Efendim?

- Şey ben Ada bana Erkan'ın numarası yerine yanlışlıkla seninkini vermiş galiba.

- Nedenki Erkan'ı ne yapacaksın ?

- Hera ' nın doğum günü için yardım istiyecektim.

- Ne yardımı?

- Şey Bartu'nun iknası ve yer bulmak yardımı ... Bı dakka ya sen neden bunları sorup duruyorsun ki ?

- Neyse istersen ben yardım ederim diyecektim ama istemiyosun galiba .

Yani aslında fena olmazdı ama tabiki de hemen kabul edemezdim dimi evet .Peki şimdi ne cevap vermeliydim? Birden Ada telefonu elimden çekti ve :

- Deniz olur hatta sen Bartu' yu iyi ikna edersin bide bir çok bildiğin yer var sen yardım et boşver Erkan yarım akıllısını dur hatta yer işini bir kızla ve hatta Damla ile halledin bay bay bro .

- Ad...

( Ada telefonu kapatır ve bütün olayları Damlaya açıklar.)

- Hayır Ada yani neden ben o senin kaç yıllık arkadaşın !

- Senin yer zevkin güzel hadi ama uzatma bak bana karşı gelirsen karpuz gibi yararım kafanı .

- Tamam lan anladık yanlız unutma bizde eski okulumuzun en güçlü kızları idik şimdi seni 4 döndürürsem görürsün.

Bu kavga böyle 20 dakika daha sürdükten sonra sonunda Denizle beraber bir barı kapatmaya çalışıyorduk ve Deniz o çok yakışıklı ya yani bizde yalan yok . Bakışları o kadar sert , konuşması bu kadar korkutucu iken neden onun yanındayken içimi huzur kaplıyordu ? Hayır , asla ben...ben aşık olamam...Her şey tamamdı şimdi kızlarla hazırlanma vakti vakti.Ben üzerime mor bir tulum giyinip, saçlarımı hafif dalgalandırmıştım siyah rimel , ten rengi ruj ve bir kaç küçük dokunuşla hazırdım.Aşağıya indiğimde Ada üzerine siyah bir ultra mini etek siyah büstiyer ve siyah deri çeketle tam bir badgirl tipindeydi ve bordo ayakkabı sı ile kombine ettiği bordo ruju mükemmel bir bütünlük sağlamıştı.Merve kırmızı yırtmaçlı bir elbise giyinip sade bir makyajla oldukça doğal bir görünüm yakalamıştı.Hera gece mavisi uzun bir elbise giyinip siyah ağırlıklı bir makyaj yapmıştı ve o tam bir doğum günü kızıydı.

ADA'DAN

Hepimiz hazırdık tam çıkacaktık ki erkekler gelmişti ,ben de kapıyı açtım keşke açmasaydım karşınızdaki erkeklerin bizi süzmeleriyle beraber attıkları bakışlar o kadar rahatsız ediciydi ki anlatamam en son dayanamayıp

- Ben sizin gözlerinizi oymadan o gözlerinizi üzerinizden çekin sizi dört dönekler.

U- Hayır Ada senin zekana gerçekten girmek isterdim bu garip lafları nasıl akıl ediyorsun vallahi idolümsün.

-Biliyorum Uzay ama artık benim süper zekanın bana anlatmak yerine bizi mekâna mı götürsen hani ?

U- Bu arada şey yakışmış siyahlar baya .

- Teşekkürler Uzay ama bunu da biliyordum.

U- Ah Ada insanların senle konuşmadan önce on kere prova yapması lazım.

Yol boyu Uzay ile olan atışmaları mız sürmüş ve tabi son sözü ben söyleyerek bu konuyu kapatmıştım.
Parti alanına geldiğimizde her yer dolup taşmıştı herkes çok eğleniyor gibiydi Merve karaoke yapmış yarışmada finale kalmıştı ve Erkan 'da onunla aynı şarkıyı söylemiş ve finalde kapışacaktı final zamanı ise Merve bir iki etkileyici hareket ve gerçektende güzel olan sesi ile tüm salonu etkilemiş ve kazanmıştı yarışmayı.Hera ah o üzgündü sonuçta bugün onun doğum günüydü ve sahte kocası şu an başka kızlarla gülüşüyordu.Ben olsam şimdi kocama saç baş girişmiştim. Evlilikleri sahte bile olsa Hera hem güzel hem de temiz bir kızdı ve Bartu'nun yaptıklarının azıcığını bile haketmiyodu ve en sonunda Hera dayanamayıp dışarı çıkmıştı.Damlan...Damla şu an hızlıca koşuyordu durun bi dakika orda hayır Deniz kavga ediyordu ve Damla' da kavgaya karışmış adamın kollarını morartmıştı ama o sırada gördüğüm sahne ile şoka uğradım evet Deniz bıçaklanmış , kardeşim şu an yerlere yığılı bir şekilde acı çekiyordu ve ben asla bu durum karşısında sessiz kalamazdım zaten Damla' da Erkan ve Merve ile beraber hastaneye gidiyorlardı.Direk o adamın yanına koşup tam karnının ortasına güzel bir tekme geçirdim ve adam iki büklüm kalmıştı Allah'tan giyindiğim eteğin altına kısa şort tayt giymiştim. Ve o sırada boynuna bir tane geçirdim ve birden biri sırtına yumruk attı adamın kim diye baktığımda karşılaştığım sahne ile asla şaşırmıştım evet Uzay 'dı ama birden  istemsizce gözlerimin kapandığını hissettim ve onları açmak için vücudumda asla yeteri kadar direnç bulamadım çevrem bulanıklaştı en son gördüğüm şey Uzay'ın bir adamın kucağına bayılmış olduğu.

#####

ARKADAŞLAR BU BÖLÜMDE DİĞER ÜYELERE DE YER VERDİM VE BUNDAN SONRA BÖYLE ARADA ANLATAN KİSİ DEĞİŞİKLİĞİ OLUCAK SİZİ SEVİYORUM...












Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zoraki KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin