BÖLÜM 5

12 2 0
                                    

Kızlarla şu an mutfakta yemek yapıyorduk Ada fırında tavuk yapıyordu , Damla mercimek çorbası yapıyordu , Merve pilav yapıyordu ben ben de Puding yapıyordum ya tamam vurmayın ama ne yapayım benim elimden gelende bu kadar.

A- Hera ev sahibi olarak en zor işi sen aldın tatlım yardıma ihtiyacın var mı bak biz böyle çok boş duruyoruz .

H- Ya Ada kolum koptu aslında karıştırarak bunu bana yardım etsen .

M - Çüş Hera bütün işi biz yapalım senin iki dakikalık pudinginide biz yapalım oldu canım

D- Aslında biz buraya kankası olarak deilde günlük hizmetlisi gibi geldik resmen .

E- Ya karamlar asıl beni düşünün herkesin yanına yaklaşmaya korktuğu mafya Erkan şimdi oldu süpürge yapan Erkaniye ayıp yenge ya

- Erkan çenen deil elin çalışsın

B - YETER lan kolum koptu .

H - Allah Allah Bartu senin annen geliyo sanki ben gel dedim

B- Lan bu evin kadını sensin ben neden yapıyorum temizliği

H- 1 ben kadın deilim ,2 bu evin kadını deilim ,3 tabi ikimiz yardımlaşarak yapcaz ben bu eve hizmetçi gelmedim

Deniz - Hadi o zaman bro siz ikiniz yardımlaşarak yapın bize bays.!

- Deniz sen ne biçim adamsın gel ya !

A- Heracım bebeğim benim de bir işim çıktı tavukları pişirmişem fırına da atıvermişem .

M ve D- Tatlım Ada' ya yardıma gidiyoruz .

H- Erkaannn karamım ,bitanem, aşkım.

E- Yağcılar da incek var ama burası Bağcılar merkez yenge şimdi Uzay bensiz yapamaz.

U - Aynen gidek bro .Yenge sonra görüşürüz.

H- Hayırsızlar!!!

Ben direk mutfağa gittim tavuklar zaten pişmişti ,pilav okeydi, çorbayı da süzgeç ten geçirdim pudingli dolapta ev temizlenmiş birtek vileda yarım kalmıştı viledayı alıp silmeye başladım ben etrafı silerken Bartu beyimiz yine çığırmaya başladı:

- Hera sakın televizyonun önünden geçiyim deme !

Televizyona baktığımda resmen Victoria secret meleklerinin podyum şovlarını izliyodu sapık bu be !Tabiki tınlar mıyım asla bile bile yavaş yavaş dibinden geçtim kötülük severim lo muhaha!( kötü kadın gülüşü) Ama birden oda ne resmen çöküşe geçtim ve kendimi yumuşak koltuğun üstünde Bartu 'nun sert bakışları ile yanyana buldum .

-  Sen bana inat mı yapıyosun küçük cadı ? Yanlız sana diyim bu piyonları kendi zararına oynuyorsun çünkü bu oyundaki şah benim !

Ahhh Bartu efendi ah birazdan MAT olucaksın . Bartu ile yan yana olduğumuz için çok yakındık ona yavru köpek bakışlarımız ararken oda benim gözlerime odaklanmıştı ve tam 35 saniye geçtikten sonra onun karnına attığım yumrukla acı bir biçimde inledi .

-Sen varya ! Şeytansın kızım sen şeytan !

- Aynen bebeğim sende zaten saf melek dimi noldu az önce ŞOHOM BON ŞOH diyodun ama şunu unutma bu oyunda ben nasıl istersem öyle olur ...

- Hera kısır kalcam senin yüzünden!

~Hödük ama tatlıda be~NE ALAKA İÇ SES NE KONUŞUYON SEN LA BEBE ~Sensin bide ev hanımı olucak hala ay senle uğraşamam gidiyorum ~yanlız sen benim iç sesimsin yani gidemezsin . ~Nalet olsun ~Lanet okuma gelir sana döner .

Zoraki KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin