MULTİ:TUM ÇETE
Belki gerçekten evli deildik ama ne olursa olsun kendimi aldatılmış gibi hissetmiştim ve en acısıda bunu yanlıken deilde tüm okulun ortasında yapmasıydı sanki kanım bedenimi yakıyorduE- Yenge sen bak takma tamam mı o bela için göz yaşı akıtma.
A- Lanet ah küfretmek istemiyorum .
Damla bana sarıldı ve o sırada gelen bağırma sesiyle daldığım andan çıkıp hayata döndüm ve karşımdaki manzara inanılmazdı Erkan kıza "sürtük siktir "deyip bağırmıştı Erkan gerçekten de çok iyi bir insandı . Merve'nin o sırada ne yaptığına anlam veremiyordum kızın omzuna kollarını atmış bana doğru geliyordu.
M- Ada , Damla ve Hera benle gelin Ada okulda kameraların olmadığı ve kimsenin bizi göremiyeceği bir yer neresi?
A- Ya süper resmmn bize malzeme çıktı ama çıkışı bekleyin dedi.
Çıkışa kadar Ada ve Merve sürtük kızı esir almıştı ve çıkışta Ada'nın arabasıyla depoya gittik. Kıza direk dalmıştım göz yaşlarıma hakim olamıyordum . Bu depo her kiminse tam bana göre birden karşımda ki kız saçlarımı çekmeye başladı ve ben onun şaçımı çeken leş kollarını döndürünce gelen çatırtıyla kızın kolunun kırıldığını anlamıştım ve o sırada gelen bağartı ile irkilmiştim o yöne baktığımda karşımdaki kişi BARTU hayır olamaz ya ama neden o çarpık bir şekilde gülüyodu bana kızması gerekmiyomuydu kız şu anda ses bile çıkaramıyodu bayılmıştı
-işte benim kızım
- Ben nerden senin kızın oluyorum!?!
-Kıskanma karıcım
-Kes sesinini zaten sinrliyim burayı terket
- Yanlız duvarlara bak istersen
lanet olsun duvardaki resimleri daha önce fark etmemiştim tahmin edin kimin resmiydi tabiki Bartunundu burası onun deposumuydu onunsa ne iş yapıyor ?
E- Yengeme bak aynı kocası
- Karamım sen karışma benim saf evladım
E- Yenge sadece sana karşı öyleyim beni ringde görmen lazım .
***
Şu an pijamalarımızı giymiş şişe çevirmece oynuyorduk bizim evde şişe Ada ve Uzaya gelmişti.
A-D mi C mi?
U- Doğruluk
A-Sevdiğin biri var mı?
U- Var
A- Kim ?
U- Çeviriyorum .
Şişe bu sefer ben ve Erkan' ın arasında durmuştu.
E-D mi c mi?
H- D
E- Sabah Cansu ve Bartuyu görünce ağlamanın sebebi neydi?
Bu soruyu duyduktan sonra direk başımı Bartuya çevirmiştim oda tüm dikkatini benim üzerimde toparlamıştı gerçekten neydi onları öyle görünce ağlamam sebepsiz bir şekilde boynuzlanmış gibi hissetmiştim.H-Ağlamadım.
E- Yenge yalan söyleme bende vardım
H - Peki ama yalandan bir evlilikde olsa aldatılmış hissetmiştim .
B - Kendini aldatılmış hissedicek kadar bu evliliğe kaptırma .
H - Eğer kendimi kaptırmış olsaydım şu an bu evi terk Edip gitmek istemezdim .
B - İkimizde biliyoruz sende o göt yok.
Deniz - Bartu ne olursa olsun o bir kız sen onla böyle konuşamazsın .
B - Deniz karışma kardeşim .
H - İnan o göt bende en kalitelisinden var da burdan gidicek kişi ben deilim sen sin.
Damla - Tamam sakin arkadaşlar devam edelim.
Bu sefer Bartu ve Deniz'e gelmişti
D- C kardeşim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Karanlık
Roman pour AdolescentsBir sabah uyandığınızda bütün yaşam şekliniz değişebilir mi , sizlere de imkansız hatta gülünç gelebilir eskiden bana bunu deselerdi belki onu diyenlerle dalga geçebilirdim ama şimdi tam o durumun içindeyim.