Yatagımın üzerinde bagdaş kurmuş Bilgisayarımın klavyesi üzerinde gezinen parmaklarımı dudagımdaki sigaramın dumanı takip ederken hayatta moral bozan olaylara aldırmadan keyif çatıyordum hiçbir şeyi umursamadan kendi çapımda egleniyordum sanki o an dünyanın en mutlu insanıydım ta ki odamın kapısı birden açılana dek yavaşça içeriye dogru giren bir insan bedeni babam dı bu sigarayı çabucak odamın sol tarafında kalan pencereden dışarı dogru fırlattım masamın üstündeki parfümü alıp odadaki sigara kokusunu dagıtmak için sıkarken babam söylenmeye başladı ne yaptıgını zannediyorsun sabah sabah sigaramı içilir kodugumun dangalagı sabahları aç karnına sigara içmemi sevmiyordu daha dogrusu sigara içmemi hiç sevmiyordu ama artık tiryakisi oldugum için birşey diyemiyordu ne kadar kızsada artık bırakamıyordum aslında babam bana hiçbir konuda bagırmazdı fakat sigara konusu açılınca artık bana sigara için kızmaya başladı cabucak üstünü giyin okula geç kalacaksın yataktan sol ayagımı yere dogru adımlarken babama dönüp gitmesem olmazmı yaa edasıyla bakış attım babam dönüp şansını zorlama bence der gibisinden baktı ders programımı ayarlayıp üstümü giyindim bilgisayarıma bir mesaj bildirimi geldi açmak için ilerledigim bir sırada babam tekrar dönüp eger o bilgisayara yaklaşırsan sonun kotü olur evlat babamın bu amerikan dublajına içimden gülerek evden çıktım ve servise bindim servisim çok gürültülüydü ve eski sevgilimle aynı servisteydik onunla hoş zamanlar geçirmemize rağmen birkaç özel sebepten dolayı ayrılmıştık sanırım benimle sadece hava atmak için çıktıgını ögrenince kibarca ayrılmıştım yinede iyi arkadaşlardık kalbini kırmadan konuşuyordum onunla çünkü bu hissi biliyordum. daha önce yaşadıgım kötü hisleri arkadaşlarıma yaşatmamak için dikkat ediyordum Servisimizin rotası okula dogru döndügünde okula gitmenin verdigi bunalım üstüme bir beton bırakmışlar sanki içime öküz oturmuş gibi agırlıgın hissiyatı canımı sıkıyordu. Okula vardıgımda beni neler bekledigini hiç düşünemezdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
11.sınıf Aşkım
JugendliteraturGenç olduğunuz da seversiniz sevmeseniz de seversiniz sevilmesenizde seversiniz sevdiğiniz için herşeyi göze alabileceğinizi söylersiniz peki hepsi yalansa bu aşk köprüsünde sevdiginizi zannettiğiniz kişiden hançer yiyebilir yada onunla evlenebilirs...