Σάββατο βράδυ και εγώ σπίτι με μόνη μου παρέα την τηλεόραση και τα Αγαπημένα μου πατατάκια.
Ένιωθα εξαντλημένη με το διάβασμα που μόλις τελείωσα.Παρόλο που είμαι 2Α Λυκείου ακόμα το διάβασμα είναι άκρως σημαντικό καθώς του χρόνου οι Πανελλαδικές θα μας χτυπήσουν την πόρτα.
Το κουδούνι χτυπάει και γελάω μόνη μου νιώθοντας λες και οι σκέψεις μου ακούστηκαν.
Το σκέφτομαι πριν ανοίξω.Δεν ήταν πολύ αργά μα ήμουν μόνη μου στο σπίτι.Οι γονείς ήταν στην Κόρινθο για να επισκεφτούν την γιαγιά.
Και αν είναι κανένας δολοφόνος;
''Εγω είμαι Αλίκη.''ακούστηκε η φωνή της Χριστίνας και άνοιξα αμέσως.
Με αγκάλιασε βιαστικά και γρήγορα στράφηκε προς τον καναπέ μου.Και συγκεκριμένα τα πατατάκια μου.
"Ειιι"της φωνάζω και εκείνη τα παίρνει αγκαλιά.
"Ξερεις πώς πεινάω;Φέρε να παραγγείλουμε."απαντάει μπουκομενη.
"Τι.δουλειά έχεις εσύ εδώ μωρή;Σάββατο βράδυ είναι.Πως και δεν είσαι σε κλαμπ ή κάπου με την παρέα;"την ρωτάω ψάχνοντας το φυλλάδιο για να πάρουμε πίτσες.
"Τα αγόρια της παρέας παίζουν αγώνα Αύριο και είναι σημαντικός οπότε συμφωνήσουμε να ξεκουραστούν"
Ξινιζω τα μούτρα μου στο άκουσμα των αγοριών.
Είναι η κλασσική παρέα των κακών αγοριών και αλήθεια δε ξέρω πως η κολλητή μου έχει ταιριάξει με αυτούς.Καπνίζουν και πίνουν όλη την ώρα και φυσικά την πέφτουν σε οτιδήποτε κινείται.
Εκτός από εμένα πάντα.
Όχι μην νομίζετε,μου δίνουν σημασία και.μάλιστα περισσότερο από ότι θα ήθελα.
Αλλά δε κάνουν τίποτα άλλο από το να χλευάζουν το ντύσιμο μου και να γελοιοποιούν οτιδήποτε κάνω.
Σιχαίνομαι να βρίσκομαι κοντά τους.
Και έχω και την τύχη να μένω απέναντι με.τον έναν.Όποτε δεν τα καταφέρνω και πολύ στο να τους αποφεύγω.Παραγγείλαμε πίτσα και συζητούσαμε μέχρι να έρθει.
"Έχεις να κάνεις τίποτα αύριο το πρωί;"με ρωτάει κοιτώντας δεξιά και αριστερά.
"Έχω διάβασμα"
"Και σήμερα τι έκανες όλη μέρα;"
"Έχω κι άλλο "
"Ψεύτρα."λέει και γελάω.Γαμωτο πάντα με.πιάνει.
"Όχι Χριστίνα.Δεν έρχομαι στον ηλίθιο.αγώνα για να δω ηλίθιους να τρέχουν."απαντάω ξέροντας ήδη τι θα έλεγες.
"Έλα δεν θέλω να είμαι μόνη μου.Θα είναι και η Σοφία με την Έλενα και σίγουρα θα λένε τα δικά τους.Ξέρεις πόσο κώλος και βρακί είναι αυτές.Έλα και σου υπόσχομαι μια big time lacta."
Ξέρει τα κουμπιά μου.Κάνει καλά παζάρια.
"Καλά."λέω σκεπτόμενη την σοκολάτα μου.
Μου χαμογελάει και τρέχει να ανοίξει την πόρτα που ήρθαν οι πίστες.
"Κοιμήσου εδώ εάν είναι.Θα δούμε καμία ταινία και θα κοιμηθούμε."της λέω και.νευει έχοντας ήδη 2κομμάτια πίτσα στο στόμα της.
YOU ARE READING
~Μαζί~
Teen FictionNote:Η συγκεκριμένη ιστορία επειδή έχει πολλά λάθη βρίσκεται σε επεξεργασία όσο αφορά τον τρόπο γραφής αλλά ακόμα και Ίσως κάποια μικρή αλλαγή στην πλοκή. Υ.Γ.:Τα κεφάλαια με το αστεράκι δεν είναι επεξεργασμένα. Ιάκωβος : playboy με μια λέξη. Το ανω...