Nästa morgon var det någon som hoppade på min mage. Jag öppnade ögonen sakta och såg Isabelle.
"Godmorgon" sa hon
"Godmorgon"
"Du vet att klockan är halv sju" sa jag till Isabelle.
"Ja jag behöver hjälp att sätta igång teven"
"Okej jag kommer" sa jag och försökte komma upp från sängen så att inte Clara vaknar.
Jag gick efter Isabelle till teverummet och kollade på dosorna.
"Ää, vilken dosa är det?" Frågade jag.
"Jag vet inte"sa hon och flinade.
Jag tog alla dosorna och började trycka på knapparna, alla dosor såg lika dana ut så det var inte så lätt. Tillslut fixade jag det och gick tillbaka till Claras rum. Jag kröp försiktigt in och la mig. Jag låg och pillade i hennes fina hår.
"Godmorgon" sa hon och vände sig om.
"Godmorgon, älskling" sa jag med min morgonröst.
"Vad ska vi göra idag?" Frågade hon.
"Äh, jag måste fortsätta att packa upp alla lådor på mitt rum" sa jag och lipade.
"Kan jag hjälpa till?"
"Ja, men du behöver inte"
"Jo jag vill" sa hon och log stort.
Jag log och drog min tumme över hennes kind. Hon kysste mig på munnen, hennes läppar är så mjuka. Jag älskar henne.
~Claras perspektiv~
Jag avbröt kyssen och reste mig upp.
"Ska vi äta frukost?" Frågade jag och sträcket fram min hand.
"Ja" sa han och tog tag i min hand.
Felix tog på sig ett par blåa jeans och en vit T-shirt sär det stod 'sweet' och den texten stämde ju med Felix, han tog fram en burk ur sin väska med vax och fixade håret. Och sedan kepsen den är viktig. Jag tog på mig ett par svarta jeans och ett vit linne med The FOOO's logga, jag plattade håret och gick ut i köket.
"Felix vad vill du ha och äta?" Frågade jag.
"Ost maka" sa han från mitt rum.
Jag fixade våra makor och hällde upp Juice i två glas. Felix kom och höll om mig runt median och kysste mig på kinden. Jag vände mig om och kramade honom, vi kramades länge tills jag släppte och tog min maka och glaset. Felix gjorde samma sak och vi gick in i teverummet och satte oss hos Isabelle.
"Hej" sa jag till Isabelle.
"Tyst" sa hon och sate handen på min mun.
Jag tog väck hennes hand och bet i makan. Felix skrattade åt mig.
"Tyst Felix!" Skrek Isabelle.
Och jag skrattade åt Felix, han flinade och bet i sin maka. När vi var klara så borstade vi tänderna och gick hem till Felix. Hans lila syster sprang mot oss som om hon skulle kramas. Felix öppnade sin famn mot henne men hon sprang förbi honom och hoppade på mig. Hon höll om mig länge.
"Hej, på dig Lina" sa Felix och blängde mot henne.
Hon räckte ut tungan och släpet mig. Jag kramade om Felix och han kysste mig på pannan. Vi gick in i Felix rum och han började plocka i några lådor.