Ja!!!

10 0 0
                                    

"Du ska följa med mig till Stockholm" sa han och torkade bort tåren från min kind.

"Va"sa jag och kände hur glad jag blev.

"Ja, och träffa killarna" sa Felix.

"När åker vi" sa jag och log stort.

"Imorgon klockan 11" sa han och kysste mig på munnen.

Jag kysste han igen och kramade om han.

"Jag ska bara fråga mamma och pappa" sa jag och sprang in till mig.

"Mamma?" Ropade jag.

"Ja, jag är i köket" skrek hon.

"Jo, Felix ska åka till Stockholm imorgon för att spela in en ny video. Och han ska vara där i en vecka kan jag få följa med?" Sa jag och log stort.

"Äh, jag vet inte tänk om det händer något"

"Nej jag är med Felix hela tiden och dom andra killarna. Jag lovar att det kommer gå bra"

"Okej men du måste ringa varje dag, och ringa om det händer något" sa mamma.

"Tack" sa jag och kramade henne.

Jag sprang in till Felix igen. Jag gick in på hans rum och han packad saker han skulle ha med sig. Jag kramade han bakifrån och han valde sig om.

"Fick du?" Frågade Felix.

"Ja" sa jag och kramade han igen.

"Ska jag gå och packa?" Frågade jag.

"Ja, jag är snart klar så då kommer jag in till dig"

"Okej" sa jag och kysste han på munnen.

Jag sprang in till mig. Jag tog min mobil och satte den i högtalaren som stod på mitt skrivbord.

Jag satte på 'Build A Girl" med The FOOO. Och började sjunga, jag tog fram en väska och packade allt jag skulle ha med mig. Jag hörde någon sjunga med på låten och i dörröppningen stod Felix och sjöng. Han sjöng så himla fint. Han kom fram till mig och sjöng.

"If i could build a girl i'd build her just like you" sjöng han för mig.

När låten var slut kramade jag han.

"If i could build a boy i'd build her just like you" viskade jag i hans öra.

"Du är så gullig" sa Felix och kysste mig på pannan.

"Du också" sa jag och log.

Jag fortsatte att packa klart min väska.

Felix är min, bara min.Where stories live. Discover now