Nästa morgon kände jag att någon klappade mig på huvudet, det var mamma.
"Godmorgon, ni måste vakna nu vi ska åka till flygplatsen om 40min. Sa hon och klappade Felix på benet.
"Okej" svarade Felix och mamma gick ut.
"Älskling, vi ska gå upp nu" sa han till mig och kusten mig på kinden.
"Mm" svarade jag med en trött röst.
Felix reste sig upp och drog på sig ett par blåa jeans och en svart vit randig tröja. Han satte på min plattång för han visste att jag skulle platta mitt hår. Han tog upp burken med vax och fixade håret. Jag reste mig upp och tog på mig ett par blåa jeans och en vit tröja. Felix la sina händer på mina höfter och kysste mig på munnen. Jag log i kyssen, han är världens bästa pojkvän. Vi kramade varandra länge.
"Felix" sa jag.
"Ja"
"Jag älskar dig så sjukt mycket, på morgonen innan vi träffades satt jag vid min bänk i skolan och drömde om The FOOO. Jag drömde om dig mest, och på kvällen så blev jag ihop med mig. Du är världens bästa pojkvän! Dina fina ögon, ditt mjuka fina hår, du är så himla snäll, gullig, söt, snygg, Jag älskar dig Felix" Viskade jag i Felix öra.
~Felix perspektiv~
Orden Clara sa gick rakt in i hjärtat, jag kände tåren som rann ner för min kind. Jag torkade snabbt väck den, ock kysste henne.
"Jag älskar dig med Clara, du är alla fina ord i hela världen"sa jag och kramade henne.
"Är ni klara snart? Vi åker om 15" skrek Claras mamma från köket.
"Ja snart" svarade Clara och fortsatte att fixa sig.
När vi var klara åt vi frukost, mamma och Claras mamma satt och pratade hella vägen till flygplatsen. Jag låg ner i baksätet med huvudet i Claras knä. Hon pillade med mitt hår, så jag somnade.
"Älskling, vi är framme" sa Clara.
"Aa" svarade jag och sträckte på mig.
Mamma och Claras mamma fixade biljetterna och vi gick bort till gången som ledde till flygplanet. Mamma kramade mig och kysste mig på kinden, och kramade Clara. Claras mamma kramade mig och kramade Clara och kysste henne på kinden. Vi vinkade på dom och gick på flygplanet. Vi satte oss på våra platser, och jag fick tuggummi av Clara. Dom startade motorerna och jag kände Claras hand på min. Hon skakade och kollade rakt fram.
"Älskling hur är det?" Frågade jag och la handen på hennes lår.
"Jag mår bra, är bara lite nervös."sa hon.
"Jag är med dig hela tiden"sa jag och kysste henne.
Hon log och blundade och hon tryckte hårt om mig hand när vi lyfte. När vi hade planat ut så öppnade hon ögonen.