Yatağımızda öylece uzanırken geçmişi düşünüyordum, tüm gülümsemelerimiz, dokunuşlarımız ve öpüşmelerimiz. Daha bir sürü şey... Gözlerim yavaşça kapanıyordu, ben her şeyi birer birer hatırlarken. O anda korkunç bir şey olmuş gibi hissettim. Sanki her şey siliniyordu, sanki elleri kayıyordu ellerimden, sanki hiç olmamış gibi.
Gözlerimi açtım.
Neyse ki, bu sadece bir kâbustu. Yanı başımda, arkasını dönmüş uyuyordu mışıl mışıl. Bu geç saatte neden uyanıktım ben hâlâ? Kollarımı beline sarıp, başımı sırtında dinlendirip dünyanın en güzel rüyalarında yolculuk edebilirdim. Ama uyumayarak kendime işkence çektiriyordum.
Sanırım bu yüzdendi. Sanırım bu yüzden insanlar bana onun yüzünden delirdiğimi, hasta olduğumu söylüyordu.
Ne anlardı onlar?
Ne deliyim ne de hasta. Ben sadece... Onu çok seviyorum.
_____
Merhaba!
Nereden çıktı Red Velvet, diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Çıkışlarından beri çok severek takip etsem de fan olabilmek için 2017'nin yazını beklemek zorunda kalmıştım. O yaz ne oldu bilmiyorum sadece birden bire bir kara deliğin içine çekildim, fiyuuuuv. Bir de en başındaN beri en sevdiğim olan Son Seungwan'a âşık oldum sanırım fskldjfldşsf Sonra da wenrene geldi. Hoş geldi. Artık sadece SNSD'nin değil RV'nin de hayatlarına ettiğim, angst ficler yazıp daha çok kişiyi sinir krizine sokup ağlatmayı planlıyorum. Teşekkür ederim, bu kötülük planımda sizleri ağırlamaktan gurur duyuyorum.
NOT: Angst gibi duruyor olabilir ama asıl amacım fluff yazmak.(YALANCI OLDUĞUMU UNUTMAYIN.) Kısa bir fic olacak.
DİPNOT: Beni tanıyanlar bilir ben tanıtımı atar 7486598475 yıl sonra bölümleri atmaya başlarım onlar da 8957405 yıl aralıkla yayınlanırlar. Beklemeyi sevmiyorsanız ficin bitmesini mi beklersiniz hiç mi okumazsınız size kalmış sadece haber veriyim dedim fkljsdfld
Çok konuştum~
Ben kaçar.
PEACE OUT!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saw You in a Dream // wenrene
FanfictionSanki her şey siliniyordu, sanki elleri kayıyordu ellerimden, sanki hiç olmamış gibi. //wenrene