Dünya.

7.8K 350 114
                                    

"-Dostum sakin ol. Bir sorun çıkmayacak ve sende paranı alıp yoluna bakacaksın."

"-Eğer bu hafta yapılacak gecede gerekli para toplanamazsa şirketle beraber bende batacağım."

"-Ev sahibi hala tepende mi ?"

"-Daha da fena. İki ayın parasını toparlayacağıma inanmadığı için cama kiralık afişini yapıştırdı.
Yeni bir av bulduğu dakika kıçıma tekmeyi basacak."

"-Lanet olası herif bütün bu pisliği, onunla yatmadığın için yapıyor. "

"-Ve eşi yatalak biliyorsun ! O kadını gördüğüm ilk günü hatırlıyorum.
Çok güzel ve iyi kalpliydi."

"-İyileşmesi çok mu zor ?"

"-Neredeyse imkansız.
Asla bakmadığı o kadına baktığını söyleyerek, devletten bakım parası alıyor. İyileşmesi için hiçbir çaba sarf etmiyor kaltak."

"-Zavallı kadın."

"-Umalım da, gece de sorun çıkmasın.
En kötü babamın yanına taşınırım ve bir iş bulurum ama o kadın ben de gidersem ölüme mahkum olacak. Aramız da bir bağ varmış gibi hissediyorum. Gidersem kadere karşı çıkmışım gibi. Bunun cezası ağırdır. "

"-Böyle konuşma farklı bir evrenden gelmişsin gibi hissediyorum. herşey iyi gidecek.
Tanrım, gecenin kötü geçmesi için hiçbir sebep yok !"

"-Öylemi dersin ? 
O halde sana asıl haberi vermeyi unutmuşum."

"-Ne ?kötü birşey söyleyeceğine o kadar eminim ki. Şu suratına bak"

"-Tahmin et, bizim çok ünlü(!) Şirketimiz gecede sponsor olur umuduyla , hangi holdinge davetiye gönderdi ? "

"-Hangisine ?"

"-Hell holdingi bilirsin. "

"-Hell holdingi bilmeyen bir insan bilmiyorum amerikada bebeğim.
Ne, yoksa onların alt kollarından bir şirkete mi yolladılar ?
Tanrım hangi kafayla böyle birşey yapmışlar ? "

"-Alt kollarından bir şirkete değil.
Bizzat hell holdingin genel müdürüne davetiye gönderdiler. "

Lusy kibar bir hanım efendi edasıyla içtiği kahvesini hiçte kibar olmayan bir şekilde püskürttüğünde saatlerdir uzaktan kırıştırdığı adam yüzünü buruşturarak arkasını döndü.
Adama işaret çekerek kocaman açtığı gözleriyle bana baktı ;

"-Bana az önce söylediklerinin tamamen şakadan ibaret olduğunu söyle yoksa tam şuan kusabilirim !"

"-Çok ciddiyim."

"-O halde şöyle yap.  Acilen babanı arayıp odanı kiraya vermiş mi öğren. Eşyalarını toplayıp bir gece ansızın kaç.
Sonrasında o güzel kadının mezarına güzel çiçekler alır beraber dikeriz ? "

"- Böyle konuşma. Kafayı üşüteceğim."

"-Hayır bebeğim kafayı üşütenler şirketimizin yönetim kurulu.
Davetiyenin adama ulaştığını bile sanmam.
Böyle küçük işleri kuruluşunun ilk yıllarında dahi kabul etmemişlerdir.
Nasıl olur da, bu kadar büyük riske girerler ?  bu resmen dolu bir silahla rus ruleti onamak."

"-Benim bir şekilde para kazanmam lazım. Hemde acilen. Aksi taktirde ilk kurşunu yiyen, olacağım"

"-Resimlerini satsan ? "

"-Ne ! Hayır.. hayır bu asla olmaz. "

"-Neden olmaz grace ?
Belki o resimler sayesinde, kadını kurtarabilirsin ? Onun kaç portresini çizdin söylesene ? "

Şeytana Ait ( #Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin