8.kapitola

7 0 0
                                    

Matt
V životě jsem neviděl takovouhle odvážnou holku ....nechápu proč jí ten vlk neroztrhal , ale zase na druhou stranu ta holka v sobě má nějaký kouzlo. Přesně sem věděl kde se nachází, sledoval jsem ji už od doby kdy jsem ji pustil ať jsi jde kam chce ,vůbec si mě nevšimla. Když usla v tom lese,sedl jsem si k ní a zůstal u ní,hodně jsem pochyboval o tom že přežije noc a tak jsem jí hlídal...jo přiznávám dal jsem ji deku a ráno byla hodně překvapená že ji ma,ale nakonec si ni chodila po lese a snažila se z něj dostat ven. Nikdo se zatím z tohle lesa nedostal ven,kromě mě a mého kámoše...Buť je roztrhál ten vlk a nebo umřou hlady.Ale ona ? Ona je něco úžasného í přes to že na hlad a zizen pořád se snaží a navíc je i v celku pěkná nechápu co se stalo že se dostala do otrokářského obchodníctví.Potom co jsem už věděl že to nezvládne sem si pro ni došel a vedl si ji zpátky do mého domu. Bylo na mi dost vidět že má hlad a je vyčerpána,ale jako co dělat? nikdy sem se o holku nezajímal a navíc ona je něco jako já... bojuje do poslední chvíle a je jí  jedno co se jí stane ,prostě chce přežít.
Asi blbě šlápla protože sem slyšel jak spadla na zem,kde bylo všude ostružiní a jak se jí pomalu ostnaté větvičky zakrývají do nohou a rukou .
"Vztávej!!!" hodnej na ní rozhodně  nebudu nezaslouží si to i když se mi začíná docela dost líbit tim jak se chová.
Dřepl sem si k ní  na bobek a chvíli na ní koukal ....pak jí chytl za bradu a zvedl si její hlavu tak abych ji viděl do očí. Ostré trny se ji zarývaly do nohou a pokaždé když  se jen o kousek pohla trny se zaryly ještě víc."Tak vztávej!!!"řekl jsem znova po tom co mě neposlechla.
"Vypadám na to že bych to dokázala??!!"zvýšila hlas a vyškubla se bradou z mé ruky kterou jsem ji držel.
Doprdele ty vole já ji tady ale nechat nemužu!!! Bude mi tady hnít skoro u baráku?? ja to čuchat nebudu!!!!
"Víš co ?!!!tak mě tady nech hnít,mě to nevadí ty budeš mít o problém míň a já si v klidu umřu každej z toho bude mít nějaký pozitivum." Potom co tohle řekla si deku přitáhla blíže k tělu a zachumlala se do ní.
" Hale já  bych tě  tady klidně nechal,ale kurva kdo má pak čuchat ten smrad jak tady hniješ? .Já to rozhodně čuchat nebudu tak se kurva už zvedni!!!!!" zařval jsem na ní a stoupl si konečně na nohy.
Snažila se zvednout,ale s tím jak se tam plácala po zemi to bude trvat tak ještě hodinu než se zvedne.
"Pane bože !!!!!"zařval jsem a sklonil se k ní."Víc neschopnýho člověka jsem ještě neviděl"nic neříkala celou dobu mlčela a pozorně mě sledovala,Každý můj pohyb.
Vzal jsem jí do náruče a zvedl nahoru.Vůbec neprotestovala a ani neházela žádný ksichty.
"Tak se mě aspoň chytni ať nespadneš moc toho doma nemám abych tě ošetřil"
Nemá na ní teď momentálně smysl řvát stejně se mě ani nebojí,což mě nehorázně vytáčí,ale ona se bát začne na to ať se spolehne. Po cestě co jsem jí nesl tak usla držela se me okolo krku a spala... prohlídl jsem si ji,měsíc svítil dost jasně na to aby mi stačilo se na ni kouknout.
Má krásné kaštanově hnědé vlasy které má tak do pasu,celkem dobrou postavu kterou zakrývá mojí dekou a pár kousky oblečení,oči má zelenošedé a dokonale k ní zapadají,vysoká není ,nebo spíš jako se to vezme...ja jí mám lehce nad klíční kosti a to měřim tak 196cm.Lehce sebou zacukala a pak se přitáhla blíže ke mě,hlavou se zabořila víc do mojí mikiny a hluboka se nadechla ....hezký,ještě mě tady bude fetovat =D.
Nakonec co jsem s ní došel až domů a položil ji na postel zhruba velkou jako ona. No jo jenže kde se vyspim já ?
Přemýšlel jsem až moc dlouho na to aby mě napadlo že mám ještě houpací síť která visí přímo vedle postele.No tak aspoň jí budu mít pod dohledem, ale radši udělám jedno malý opatření.
Vytáhl jsem z kapsy pouta a jednu ruku jí  připl ke kovové tyči u postele.A nakonec si sám lehl do sítě která se houpala kousek od okna a z druhé strany u té holky.....

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 21, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

obchod je obchodKde žijí příběhy. Začni objevovat