Začala jsem do dveří různě mlátit, kopat a nehorázně křičet ať mě ty debilové pustí, ale nic se nedělo tak jsem zacla vymýšlet únikový plán. Najednou se otevřeli dveře a dovnitř přišel takovej docela odpornej chlap a docela zuřil když vyděl jak vylejzam v okna.
"Hey.. ty kurvo vypadli z toho okna!!!!!!!"zařval a rozběhl se ke mě.
Vyskočila jsem z okna a dopadla na hromadu sena.Rychle jsem vstala a začala utíkat pryč.
"Chyťte jí!!!!!!!!!! Řval z okna na chlapi co stali venku.
Začali za mnou utíkat, ale měla jsem náskok takže mě nechytili.
"Jestli zaběhne do lesa tak jsme v prdeli"zařval někdo za mnou a já to otočila k lesu a běžela tam.
Zaběhla jsem do lesa a běžela dál.
"Kruci zaběhla do lesa,běžte za ní musíme jí chytit"běžela jsem dál, dál a dál až jsem neslyšela žádné hlasy ani postavy.
Ten les byl divný už od pohledu ne něj.
Ale co každej les vypadá strašidelně.Sedla jsem si k velkému stromu a nabírala dech.
Když v tom křupla větev a ja zpozorněla.Začala jsem zase utíkat, tentokrát s někým v zádech. Vyběhla jsem na nějaké cestě a rozhlédla jsem se kudy poběžím.
Zvolila jsem cestu v pravo a utíkala někam do neznáma.
Nestačila jsem koukat na cestu a tak jsem přehlédla kus trní,které bylo v cestě a zpadla jsem na zem, ale tím stylem že jsem se pořádně praštila do hlavy.
Snažila jsem se zvednout a běžet dál, ale nohy mě přestali poslouchat a tak jsem chvíli seděla na zemi.Zamotala se mi hlava ještě víc
V tu chvíli nějaká postava vyšla z lesa na cestu a šla směrem ke mě.
Rychle jsem vstala a snažila se utéct což vůbec nešlo.
Zakopla jsem znova a tentokrát spadla na pařes a hodila jsem takovou rybičku a přistála jsem na louce.
Matně si pamatuju že ta postava přišla až ke mě a sundala si kapucu.
Byl to nějaký kluk s lehce vyčesanými vlasama nahoru.
Pak už si jenom pamatuju že mě vzal do náruče a někam odnesl.
*
Pomalu jsem začala vnímat věci okolo sebe nějaký nábytek, postel na, které jsem ležela.
Pomalu jsem vstala, ale hned jsem si zase sedla protože jsem měla ruku svázanou poutama k železné tyči.
Začala jsem sebou škubat, a snažila se dostat z těch pout.
Nešlo to, ale zato jsem uslyšela kroky za dveřmi. Otevřeli se dveře a v nich stál kluk s šátkem přes obličej a s kapuci hozenou přes hlavu.
"Co po mě chceš, pust mě!!!!"zakřičela jsem na něj a přitom se cukala abych se dostala z pout.
"Drž hubu, a necukej se jinak tě zabiju"řekl klidným tónem a odemkl pouta z železné týče a vedl mě někam po schodech dolů do přízemí.
Hodil mě na gauč a sedl si naproti mě na sedačku.
Chvíli si mě prohlížel a pak se mi díval do očí.
"Co po mě sakra chceš! !??"vyjela jsem na něj a vstala jsem.
"Nedovoluj si na mě,je ti to jasný! ??"řekl a stoupl si taky.Byl větší než já tak jsem musela trochu zvednout hlavu.
"A co my jako uděláš?? Zmlátíš mě !??"klidně jsem se ho zeptala a on mě chytil pod krkem a výtahl z poza zad pistol a přiložil mi ji k hlavě.