103

1.6K 32 27
                                    

Co najbardziej w tobie lubi?

⚡Harry⚡ - Uwielbia, i uważa to za twoją największą zaletę, fakt, że pomożesz każdemu. Nie ważne czy znasz potrzebującego czy nie, zawsze okażesz mu pomocną dłoń.

🍗Ron🍗 - Kocha kiedy się śmiejesz. Z natury jesteś wesołą osobą i śmiech jest twoim stałym życiowym towarzyszem, więc nie może narzekać.

♥Neville♥ - Uważa, że oczy są zwierciadłem duszy. Jako jedyna osoba, którą znasz potrafi odczytać emocje właśnie z oczu.

🎉Fred🎉 - Twoje poczucie humoru. Uważa, że potrafisz go rozbawić w każdej chwili i życie nigdy nie będzie dla ciebie poważne.

🎊George🎊 - Twój talent. Jesteś niczym Sherlock Holmes. Gdy spojrzysz na kogoś w kilka minut potrafisz odczytać historię jego życia, zamiary jak i fakt co ciekawego ukrywa w kieszeni.

🐍Draco🐍 - Uwielbia twoje teorie spiskowe na temat wszystkiego. Gdy zobaczysz dziecko z watą cukrową już w twoim umyśle pojawia się zagwozdka. Bo co jeśli ta wata cukrowa to chmurka, a dziecko jest aniołkiem? A co jak tamten patyk to klucz do przyszłości?

🚬Syriusz🚬 - Nigdy się do tego nie przyzna, bo zawsze udaje, że go to irytuje, ale kocha to, że jesteś miła dla każdego. Nie ważne czy ktoś wyzwał cię od najgorszych, ty zawsze potrafisz zachować spokój i uśmiechnąć się miło.

👓James👓 - To, że nigdy się nie poddajesz. Gdy coś sobie postanowisz, dążysz do tego i zawsze ci się to udaje.

🐺Remus🐺 - Podziwia twoją odwagę. On zazwyczaj woli się nie odzywać i docenia to, że nie boisz się wygłaszać swoich poglądów. No i kupujesz mu czekolady, a czekolada sama w sobie jest miłością.

~Mon-Ron~

harry potter | preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz