1

14.5K 285 214
                                    

Jak się poznaliście?

⚡Harry⚡ - Gdy po meczu, na którym zaatakowali go dementorzy, przyszłaś do Skrzydła Szpitalnego zobaczyć jak się czuje.

🍗Ron🍗 - Poznaliście się w Miodowym Królestwie na piątym roku. Później okazało się, że macie mnóstwo tematów do rozmów i wybraliście się na spacer po Hogsmeade.

♥Neville♥ - Byłaś prefektem i za każdym razem gdy go spotkałaś, odejmowałaś mu punkty za nic. To w końcu Gryfon.

🎉Fred🎉 - Gdy razem z Georgem chcieli zrobić żart Snape'owi, poprosił Cię o zrobienie eliksiru zmieniający kolor włosów.

🎊George🎊 - Gdy płyneliście łódkami do Hogwartu, bliźniacy i Lee chcieli znaleźć potwora, który podobno zamieszkiwał to jezioro, wrzucili Cię więc do wody pod pretekstem naukowym.

🐍Draco🐍 - Poznaliście się na jednym z bali dla czarodziei czystej krwi gdy wylał sok na twoją ulubioną sukienkę.

🚬Syriusz🚬 - Twoja przyjaciółka zakochała się w nim i poprosiła o danie mu czekoladek od "tajemniczej wielbicielki". Jako, że były walentynki dostawał mnóstwo prezentów i gdy do niego podeszłaś wziął czekoladki i pocałował Cię w ramach podziękowań. Natomiast ty w podziękowaniu za buziaka kopnęłaś go w krocze.

👓James👓 - Przyszłaś na kwalifikacje do drużyny quidditcha na pozycję ścigającej, on zaczął przechwalać się jaki to on jest super jako szukający dopóki nie trafiłaś kaflem w jego plecy na co zdezorientowany spadł z miotły i stłukł okulary.

🐺Remus🐺 - Profesor McGonagall poprosiła Cię o udzielenie korepetycji Syriuszowi, a on bez swoich przyjaciół nigdzie nie chodzi, więc wyszło na to, że uczyłaś całą czwórkę.

~Mon-Ron~

harry potter | preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz