106

1.6K 29 26
                                    

Co najbardziej cię w nim irytuje

⚡Harry⚡ - To, że może przespać cały dzień. Nie ważne, że poprzedniego dnia leżał i nic nie robił, ale on jest zmęczony i zasłużył na odrobinę relaksu.

🍗Ron🍗 - Nienawidzisz gdy po pięciu minutach od zjedzenia obiadu on marudzi, że jest głodny. Podczas gdy ty chcesz nacieszyć się ciszą on jęczy ci do ucha.

♥Neville♥ - Uwielbia poezję. To słodkie, że co rok na wszelakie okazję pisze dla ciebie wiersze i haiku, ale przesadą jest, że zamiast zdjęć z waszej młodości czy waszych dzieci to cytaty są oprawione w każdą ramkę i ustawione na każdym drobnym meblu.

🎉Fred🎉 - Jego sarkazm często doprowadza cię do szału. Sarkastyczne uwagi ma dopracowane do perfekcji przez co często nie ogarnisz kiedy mówi serio, a kiedy z sarkazmem.

🎊George🎊 - Uwielbiasz psikusy i dowcipy, ale George często przekracza granice dobrego humoru. Ile razy powiedział komuś coś podłego myśląc, że rozluźni atmosferę? Odpowiedź; niezliczoną ilość razy.

🐍Draco🐍 - Fakt, że siedzi w łazience dłużej niż ty. Jego włosy zawsze muszą być odpowiednio ułożone, uprzednio nawilżone milionem masek i olejków, a twarz zawsze połyskująca w świetle słońca. Do dziś posądzasz go o używanie mugolskiego rozświetlacza.

🚬Syriusz🚬 - Dym papierosowy działa na ciebie jak płachta na byka. Gdy tylko Syriusz wyciąga przy tobie papierosa ty zabierasz mu go i rozdeptujesz butem. Nienawidzisz jego nałogu i irytuje cię powtarzanie, że truje nie tylko siebie ale i wszystkich wokół.

👓James👓 - Jego chęć pokazania swoich umiejętności przewyższa twoją miłość do pizzy (a pizzę kochasz tak jak Filch panią Norris). Twoja irytacja osiąga maksimum gdy opowiada jaki to on jest święty w tym tamtym i w ogóle, we wszystkim.

🐺Remus🐺 - Czasem cię nie zauważa.  Pieczesz ciasto, oglądacie razem telewizję i rozmawiacie, a raczej ty prowadzisz monolog, ale on i tak cię nie widzi. Zawsze w najmniej oczekiwanych momentach odpływa do swojego świata i pomimo, że przysięgał wiele razy iż tego nie kontroluje to i tak jesteś na niego o to zła.

~Mon-Ron~

harry potter | preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz