107

1.6K 29 61
                                    

Co go najbardziej w tobie irytuje?

⚡Harry⚡ - Zakochałaś się w grach komputerowych i teraz spędzasz przy komputerze każdą wolną chwilę. A on chce cię tylko przytulić. "Nie teraz, Harry, przechodzę właśnie następny level!'

🍗Ron🍗 - Kradniesz mu wszystko. Począwszy od koszulek i bluz, poprzez sweterki i kluczyki do samochodu, kończąc na perfumach i paskach do spodni.

♥Neville♥ - Nie lubisz gryfonów. Gdy jeszcze chodziliście do Hogwartu, uprzykrzałaż im życie na każdym kroku. Denerwowało go to i fakt, że cały czas twoje słowa ociekają sarkazmem, nie jest tak źle.

🎉Fred🎉 - Jesz z nudów. Czasami oglądacie film, a ty co chwilę chodzisz do kuchni po coś do jedzenia. Biedny nie zrozumiał, że ma słaby gust filmowy.

🎊George🎊 - Gdy przechodzicie obok mugoli na głos zastanawiasz się do jakiego domu w Hogwarcie mogliby należeć.

🐍Draco🐍 - Przeklinasz. Dużo przeklinasz, a on uważa, że te słowa jedynie obrzydzają twój głos.

🚬Syriusz🚬 - Twoje strzelanie gumą balonową. Na początku nie przeszkadzało mu to. Po jakimś czasie zauważył jednak, że niesamowicie irytuje go pękanie balona tuż nad jego uchem.

👓James👓 - Palisz papierosy. Czasami gdy jesteś sama w domu i nie chcę ci się wychodzić, palisz w środku pomieszczenia. Wkurza go to bo nie lubi jak się trujesz. A przy okazji jego.

🐺Remus🐺 - Spojleruszesz mu książki. Często nazywa to zdradą, a następnie kradnie ci twoją czekoladę.

~Mon-Ron~

harry potter | preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz