Yeni Çocuk

43 0 0
                                    

Yemekhaneden sessiz adımlarla yatakhaneye doğru koştum bu okulda alerjinizin olmadığı her yemeği yemek zorundasınızdır. Şuan düşüneceğim enson şey yemekti  ve yememek gibi bir şansım yoktu galiba kaçmak tek çareydi. Yatakhaneye çıktığımda yatağıma sessizce  oturup yastığımın altından çizimlerimi çıkardım . Aile resimleri . Mutlu bir aile babasının elinden tutmuş kısa saçlı bir kız . Kalemimi çıkarıp çizmeye devam ederken ses geldi. Hemen yatağın altına saklanıp sesleri dinledim. Yatakhane görevlileri gelmişti , umarım beni farketmezler diye tanrıya yalvardım. HAYIR beni farketmemişlerdi yeni bir öğrenci gelmişti ve ona okulun bölümlerini tanıtıyordu. Okulu sanki bir cennet gibi anlatmıştı. Yatağın aaltından sessizce onları , seyrediyorum. Çocuğun elindeki top düştü ve yavaşça bulunduğum yere geldi. Normal de okulda oyuncaklar yasaktır ama o yeni olduğu için almamışlardı . Topu almaya gelen çocuk yavaşça eğildi. Umarım beni farketmez , umarım beni fark etmez diye yalvarıyordum . Göz göze geldiğimiz an bağırmaması için hemen sus işareti yaptım. Çaktırmadan topu aldı ve öğretmenlerin yanına gitti. Hocaların merdivenden inme sesi duyulunca bulunduğum yerden çıktım . V e  yatağımın başında bana bakan iki göz . Hassiktir diye bağırıp merdivenlerden inmeye başladım...

S.U.Z.YHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin