Tam bir haftadır olduğu gibi Baekhyun kahve tonlarındaki koltuğa oturmuş elindeki askerlik kağıdıyla bakışıyordu. Yüzü her zamanki gibi asık ve durgundu.
''Baekhyun..''
Kyungsoo arkadaşının bu halini gördükçe üzülüyordu. Onu böyle düşünceli görmek canını yakıyordu. Elinden bir şey gelmemesi de ayrı bir sinirdi.
Baekhyun, arkadaşının hafif endişeli çıkan sesiyle bakıştığı kağıttan kafasını kaldırıp burukça arkadaşına gülümsedi.
''Efendim Soo ?''
Kyungsoo, yerinden kalkıp arkadaşının yanına oturarak elindeki askerlik kağıdını alıp sephaya koyarken iç çekti. Çok düşünceli duruyordu ve onun zihnini okuyamamak sinirini bozuyordu.
''Baekhyun..neden böyle yapıyorsun? Asker olmaktan korkma artık.''
Baekhyun dolu gözleriyle bu hayattaki tek arkadaşına bakıp başını olumsuz anlamda salladı.
''Korktuğum askerlik değil, Soo.''
Kyungsoo, arkadaşının şekilli ellerini, elleri arasına alıp baş parmağıyla hafifçe beyaz deriyi okşayıp mırıldandı.
''Nedir? Seni böyle içine çeken düşünceler nedir? ''
Baekhyun, ellerini hafifçe çekip dik durmaya çalışarak ciğerlerini yakan havayı içine derince çekti.
''Eşcinsel olmam..Kyungsoo, sen de öylesin fakat ben senin gibi güçlü değilim...''
Kyungsoo derince yutkundu. Askeri birliklerde eşcinsellere neler yapıldığını biliyordu ve eğer onun eşcinsel olduğu ortaya çıkarsa taciz, tecavüz kaçınılmaz olurdu. Hem Baekhyun onlara sesini bile yükseltmeyecek kadar korkaktı.
Çürük rapor alsalar..o zamanda eşcinsel olduğuna dair bir bulgu olması lazım ellerinde. Ya biriyle sex yaparken fotoğraf çekeceklerdi. Ya da anal kontrole girecekti. Baekhyun, asla bunu yapamazdı, biliyordu. Keza yapsa bile bu babasının kulağına giderdi ve babası onun eşcinsel olduğunu bilmiyordu.
Makat kontrolü hariç Baekhyun diğerlerini yapamazdı. Makatta zorunlu olduğu için yapardı. Ki ilişkiye girmediği için kontrol sorunsuz halledilebilirdi.
(Makat: Komutanın ve hastane görevlilerinin yanında domalıp dört saniyelik yapılan bir işlem.)'' Baekhyun..''
Baekhyun, aklı karışık gibi duran arkadaşına bakıp dolmuş gözlerini hırkasının koluyla sildi.
''E-efendim Soo?''
Kyungsoo kıvrak zekası sayesinde tüm ihtimalleri sıralayıp çıkmaz sanılan yoldan çıkacak mantıklı bir çözüm yolu bulmuştu. Sadece kararsızdı..Yine de konu Baekhyun ise değerdi, ona göre.
''Askerlik gününü erkene alacağım. Oradakileri bir şekilde ikna edip seninle aynı yeri ve aynı bölüğü seçeceğim. Hem sen oradaki erkekleri güzelliğin ile mahvedersin falan aç köpekler sonra üzerine atlar diye seni korumam lazım.''
Baekhyun arkadaşına minnetle bakıp sıkıca ona sarıldı. Ailesi olsa da bu hayatta bir tek Kyungsoo'dan sevgi görmüştü ve bir tek onu koruyan kişi o'ydu. Ilk defa karşılıksız bir sevgi almıştı. Ailesi hep ondan bir şey isterdi yaptığı taktirde de köpeği mamayla ödüllendirir gibi ödüllendirirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Military Love
FanfictionTüm haklar ChanBaek'in kalbinde KaiSoo'nun gözlerinde saklıdır.