Her sır patlak verir!

282 15 12
                                    

Gözlerini açmakta zorlanırken, Baekhyun'un yakınma dolu feryatları ile Kyungsoo güzellik uykusuna son verip sinirle yerinden doğrularak yastığını Baekhyun'a doğru fırlattı. Küçük beden yüzüne gelen yastığı son anda farketmesine rağmen tutamamış ve yastıkla beraber yeri boylamıştı. Kyungsoo yaptığı şeyin farkına varıp hızla yerinden kalkarak küçük bedenin yanına doğru koşarak ilerledi.

''Baekhyun! İyi misin? Tanrım..."

Baekhyun düşmekten dolayı acıyan kalçasını umursamadan yastığı Kyungsoo'nun suratına atıp kahkahalarla yerde tepinirken, Kyungsoo yediği yastık yüzünden küçük bedene saydırıyordu. Ardından o da Baekhyun'a yastık attı. Birbirleri ile yaptıkları dakikalar süren yastık savaşıyla ikilinin kahkahaları oda da yankılanıyordu. Nitekim yorgun bedenler daha fazla dayanamayıp yere çöktü ve dinlenmek adına düzensiz nefeslerini kontrol altına almaya çalıştılar.

"Kyung~ ben fazla geriliyorum."

Kyungsoo dikkatle tüm bakışlarını küçük bedene çevirip anlamadığını belirtirken, Baekhyun sıkıntıyla derin bir nefes verdi dışarıya doğru.

"Makat kontrolü...Hayatımda hiç birinin karşısında çıplak kalmadım ve şimdi de çok geriliyorum."

Küçük beden başını eğip utangaç bir şekilde elleriyle oynarken, Kyungsoo derince yutkundu. Onun tamamen aklından çıkmıştı bu kontrol işi. Şimdi ne yapacaktı ? Bakirliği o komutan yüzünden gitmişken üstelik. Kontroller sonucu her şey ortaya çıkacaktı ve o Baekhyun'u bu yamyamların arasına tek başına bırakamazdı çünkü bırakırsa kızlara benziyen siması ve vücut kıvrımları yüzünden buradaki erkekler onu harcardı.

"Kyungsoo, heyy! Nerelere daldın yine baykuş?"

Zihninin ona sunup durduğu anlamsız sorulara cevap bulamayıp kendini bir girdabın içinde kaybolmuş hissederken Baekhyun'un sesiyle bakışlarında ne yapacağını bilmediğine dair ifadeler dolaşıyordu.

"Bilmiyorum Baek...Keşke seni o kontrole sokmamak için bir şey yapabilsem ama elimden hiçbir şey gelmiyor. Kendim bile o kontrole girmek istemiyorum..."

Baekhyun tam ağzını açıp 'sen neden girmek istemiyorsun' diye soracakken odaya giren kendilerinden üst seviye askeri görmesiyle ayağa kalkıp hazır oldu durdu. Kyungsoo ise umursamaz bakışlarla askere bakıyordu.

"Makat kontrolü başladı. Çabuk hazırlanın aylaklar!"

Ve şimdi Kyungsoo bitmişti...
.
.
.
.

''Tanrım...Çok fazla sıra var.''

Baekhyun somurtarak Kyungsoo'nun kazağını çekiştirip dururken, Kyungsoo'nun gözleri iki kapının önündeki uzun kuyruktaydı. Kapının birinde Kim Jongin yazarken diğerinde de Park Chanyeol yazıyordu. Her ne kadar Kim Jongin'in kapısınındaki sıraya doğru ilerlemek istemese de mecburen oraya doğru ilerledi.

''Kyungsoo!!! Nereye?''

Kendine gelip yan sırada duran minik bedene baktı, Kyungsoo.

''Buradaki sıraya gireceğim. Sorun olur mu?''

Baekhyun derin bir nefes alıp gülümseyerek başını 'hayır' anlamında salladı. Aslında Kyungsoo'nun yanında olmasına ihtiyacı vardı çünkü korkuyordu. O, komutanın da dediği gibi ezik biriydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Military Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin