ŞııışoOkumadan önce şunu söylemek istedim:Bütün Hikayede sadece Baharın düşünceleri yasılacak yani şöyle bu hikayeyi Bahar anlatacak.İyi okumalar❤️
Bugün kızlarla cafeye gideceğiz,her günki gibi...Ben çoktan kalkmışdım ama Nazlı ve Eylem hala uyuyorlar.Ya ben bunlarla ne yapacağım her gün aynısı.Neyse şunları kaldırıyım hazırlansınlar.
"Kızlar hadi kalkın gec kalacağız!"
"Üff Tamam bahar yaa bi uyutmadın!"(Eylem)
"Hadi uflama hadi."
Eylem sinirle yerinden doğrulurken Nazlı güler yüzle kalktı.Ben ona ne oldu bakışı atarken o da bana sanane bakışı attı.
Cafeye geldiğimizde Emine Teyze yine her yeri pırıl pırıl yapmışdı.Emine Teyze bizim Cafenin temizlikçisi kadın 5 Kuruş için çalışıyor.Eve gelincede Kocası tarafından dövülüyor.Ben Kadına kaç defa söyledim böyle olmaz git polise şikayet et diye ama Çocuklarına birşey yapar diye korkuyor.Eylem ve Nazlı bunu bilmiyor çünkü Emine Teyze benim gibidir herkese güvenmez.
"Emine Teyzem benim yine her köşeyi pırlatmışsın"
"Ah kuzum benim siz neden bu kadar erken geldiniz daha Cafenin açılmasına yarım Saat var"
"Asıl sen neden bu kadar erken geldin dur bi... Emine Teyze senin yüzüne ne oldu?"(Nazlı)
"Şey kızım..."
"Eeee...??"(Eylem)
"Emine Teyze dün gece merdivenden düşmüşde o yüzden yüzü biraz moralmış."
"Evet Baharım doğru söylüyor."
"Ayy geçmiş olsun."(Nazlı)
Ben Cafenin girişinde duruyordum taki bir adam bana çarpasıya kadar.Ben düşecekken o beni belimden tutup kendine çekti.Bende ona tutundum,mavi gözlerinde boğulmuş gibi ona bakarken kendime gelip onu ittim.
"Dikkatli olsana öküz."
"Öküzmü."
Ben ne dedim yaaa.Ama hayır artık geri dönüş yok!
"Evet Öküz öğnüne baksana hayvan."
Beni kolumdan tutup yine kendine çekti ve sinirle konuşdu.
"Bana bak benimle doğru konuş senin canını yakarım ona göre davran."
Bu kendini ne zannediyor ya!
"Sen kendini ne zannediyorsun ya bırak kolumu."
Kolumu kurtarmaya çalışırken daha da sıkıyordu ama acımı göstermemeye çalıldım eskileri hatırlayıp göz yaşlarımı akıttım.
"Sen beni tanımıyorsun galiba."
Ben hüngür hüngür alarken o adamın gözlerine bakdım ve bakışlarımla anlatmaya çalışdım beni bırakmasına.Ama sonra bana silah çekti Nazlilar çığlık atmaya başladı.Ben şokdaydım ona ne yaptım ki bukadar delirtecek.
"Bırka beni ne olursun lütfen."
"Neden bana seni öldürmemem için bir sebep söyle."
"Ne istersen yaparım yeterki bırak beni öldürme lütfen."
"Ne istersem mi"
"Evet ne istersen"
Bir anda Silahı indirip konuşdu.
"Üç Saate buraya araba yoluyacağım seni bir adam alacak ve bana getirecek Tamam mı"