Sabah olmuştu ben merakla onun bana ismini nasıl söyleyeceğini bekliyordum.Kalkdığımda yanımda yoktu.Benim eşyalarım nerdeydi buraya koyduğuma emindim,ben şimdi nasıl inecekdim?Neyse şununkilerinden giyiyim birşey.Dolabını açtığımda altıma giyecek birşey yoktu,o yüzden üstüme uzun bir T-Shirt gecirdim ve indim.İndiğimde kapı açıldı ve iceri giren oydu.
"Sen dışardamıydın"
"Evet bir işim çıkmışdı onu haledip geldim."
"Anladım,adını söylemiyecekmisin?"
"Akşam sadece bir şartla söyleyeceğim."
"Şimdi söyle."
"Sabah sabah güzel olmaz bana yapacağın."
"Ne?Ne yapacağım ki sana?
"Güzel kız ben meraklı insan sevmem."
Uff bu bana ne yapacakdı ki mutfağa gecdik ve Kahvaltı yapdık.
___________
Saat 21:30.Ben yukarı çıkmışdım ve onu bekliyordum geldiğimde elinde tablet vardı bana uzatı ben de elime aldım.
"Al bu senin."
"Bu ne?"
"Görmüyormusun tablet işte."
"İyide neden?"
"Hediye al sana bahar!"
"Sen benim ismimi nerden biliyorsun."
"O gün sana çarptığımda arkadaşlarından birisi söylemisti ya."
Benim gözlerim dolmaya başlamıştı ben onalrı bir gün olsa bilene çok özlemişdim.Bugün cafeye gidecekdik.Gözyaşlarımı tutamadım ve hüngür hüngür ağlamaya başladım.Bu benim işte bebek gibi sırlayan bir kiz!
"Noldu neden ağlıyorsun?"
Diye sordu ve ben onu T-Shirtinden tutup sımsıkı sarıldım.Neden bilmiyorum,içimden gelmişdi.Önce şaşırmıştı ama sonra bana sarıldı.Ama tabi bu sapıklık yapmadan olmuyor ya.Beni yatağa yatırdı ve omzumu öpmeye başlamışdı ve üstümdekini çekip çıkardı.Üstümde sütyen vardı.Sütyenimden taşan memelerimi öpmeye başladı.Ben o kadar utandım ki yerin dibine girmişdim.
"İsmimimi bilmek istiyorsun?"
"Evet!"
"Tamam o zaman,beni kendimden gecir."
"N-ne?"
"Duydun işte."
"Pislik bırak beni!Bi isim için böyle bir şey yapmam!"
Ben ondan kurtulmaya çalışırken o beni dahada yatağa bastırıyordu.
"Tamam adımı bilmeyeceksin ve seni asla bırakmayacağım!"
"Banane!"
"Ben gidiyorum!"
Dedi ve kapıya doğru yol aldı ama sonra...