5.Bölüm

5.7K 133 20
                                    

Sabah kalkdığımızda yavuzla kahvaltı hazırlamaya inmiştik,tabi benim hala ağrım vardı aslında hiç kalkmamam gerekiyordu ama ben o yatakta bütün gün yatamazdım.Biz kahvaltı yapmaya başlamıştık ali gelmişti o da sofrayı hazırladı.Sonra yemek yemeye başladık.

"Ee bahar ağrın var mı?"(ali)

"Var ama dayana biliyorum,aşırı değil yani."(bahar)

"Anladım."(ali)

"Bugün ne yapacağız?"(bahar)

"Ne demek be yapacagız sen yatağımda biz işde bahar."(Yavuz)

"O ne demek ya benim canım sıkılır."(bahar)

"Bahar!"(yavuz)

"Tamam be!"(bahar)

"Hem sen biliyorsun dün ne dediğimi onu bulumaya gideceğim."(yavuz)

"Kimi?"(ali)

"Bahar anladı."(yavuz)

"Hı hı."(bahar)

___________
Saat 16:30

Yavuz ve ali 3 Saat önce çıkmışdı.Yavuz bana cüneyti bulacağım dedi inşallah bulur.O pislik cezasını çeksin istiyorum.Bana yaptıklarının cezasını çeksin istiyorum.Ve yavuz bunu yapacak ona güveniyorum.Ben dışarı çıkmak istemişdim,ceketimi alıp kapıyı açdım öğnümde yavuz vardı.

"Bahar sen ne yapıyorsun burda?!"

"Ya şey işte dışarı çıkmak istemişdim."

"Hayır!!!"

Çok bağırmıştı ve korkduğumu anlamış olmalı ki yumuşamışdı.

"Pardon ben böyle bir zamanda dışarı çıkmanı istemiyorum.Sen de gördün benim çok düşmanlarım var.Sana zarar verebilirler ki verdiler bile."

"Yani seninle olduğum sürece dışarı çıkamam öylemi?"

"Evet öyle.Maalesef.Şimdi kesin benden ayrılmak istersin demi."

"Hayır.Ben seninle ateşde bile dururum."

Yavuz sırıtmıştı bende gülümsedim sonra kapıyı çarpıp bana sarıldı.

"Seni çol seviyorum!"

"Bende."

__________
Saat 20:00 olmuştu ali hala gelmemişti eve.Yavuz bana alinin bugün gelmeyeceğini anlatmıştı.İkimiz yatakta oturuyorduk,bi an yavuz beni öpmeye başladı ben de karşılık verdim.Beni yatağa yatırmıştı.Hala ağrım vardı ama şu an umrumda değildi.O benim üstündekilerini çıkarıyordu bende onun T-Shirt ini çıkarmıştım.Boynumu öpmeye başlamıştı.Sulu sulu öpücükler bırakıyordu,ama ısırınca canımın yandığı için inlemiştim.Sonra özel bölgeme gecmişti.Önce iç çamaşırımın üstünden parmaklarıyla bastırmıştı sora çıkarıp öyle eledi.Ben o sırada onun pantolonunu çıkarmıştım.Sonra başlamıştı içime girmeye.Benim inleme sesin bütün evde duyuluyordu.Göğüsümle oynamaya başladı ben de onun belini yırtıyordum ağrıdan.

"Canın çok mu yanıyor?Daha yavaş yapabilirim istersen."

"Hayır."

"Tamam o zaman."

Dedi ve hızlanmaya başlamıştı.Ben o an aslında ağrıdan ölebilirdim ama ne yalan söyleyeyim zevk alıyorum.

"Yav- ahhh yavuz!"

"Noldu?"

"Tamam yeter artık duralım!"

"Neden?"

BAHARIM OL (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin